Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Celá kabeláž je dělaná při instalaci připojení k UPC.

Řekl bych dokonce, že stejné kabely co jsou k septoboxu a dříve k modemu telefonu (nyní modem internetu), jsou i k zásuvce UPC.

Uvidím, rozhodně s kecama si u mě nevydělají. Dělal jsem s různou elektronikou 40 roků.

Tak zatím, zítra přijde technik. Bobo

Odesláno

No ani bych se nedivil, kdyby na Barvičce zvýšili výkon MUX4, který ti to teď ruší. S tím nemá UPC co do činění.

 

A pokud máš kabely z doby, kdy v éteru byly 4 analogové televize, tak ty už dnes nestačí. Sám jsem kabely měnil před měsícem, ze stejného důvodu.

Odesláno

Tak celé se to vyřešilo samo ... resp. UPC si chybu nepřiznává.

V den příchodu technika jsem dopoledne zkusil nefunkční MUX3 a ejhle ... vše funkční.

Hned jsem volal do UPC, že to již jede a zrušil jsem návštěvu technika.

Pán na druhé straně "drátu" něco říkal, že možná technik již někde něco opravil, ale konkrétně chybu na jejich straně neuznal.

Takže vše jede jako dříve i s těmi starými kabely, ale plánuji je vyměnit za lepší. Bobo

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community