Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

  • Po roku...
Odesláno

Dikes,ja to ladil 3 hodiny a neslo.UPC nezna vůbec nic,at si ty operatory poradne vyskolej

Odesláno

To není problém UPC ale je potřeba komunikovat s prodejcem TV nebo výrobcem. Nebo před koupí TV se podívat zde do fóra s čím jsou nebo nejsou problémy. :-)

Odesláno

LG mají občas problém i s klasickým pozemákem, že automat najde pendrek a musí se to ladit ručně po kanálech. A taky nikdo nenadává provozovatelům pozemního vysílání a musí si to řešit se svým prodejcem, kterýmu dal vydělat.

Odesláno

Dobrý den.Vím, že je to mimo televize LG...mám samsung a kdyz stčim redukci s CA modulem tak se mi vubec nic neukaze..v samsungu rekli ze mam restartovat TV,pak vyhledat programy a az pak strcit kartu s Ca modulem a pockat pul hodiny..nemate nekdo nejaky zkusenosti prosim???

Odesláno

A ta televize neukazuje vůbec nic? Ani volné programy?

Pokud před zasunutím modulu fungují volné programy a po zasunutí modulu nic tak je vadný modul.

Už jsem to zažil u známého. Jeli jsme dokonce do servisu, kde TV (bez modulu) fungovala. Pak jsme zastrčili modul a nic. Po reklamaci modulu, to normálně běhá

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
Odesláno

Běži programy ktere jsou volne...jak pred tak i po zasunuti CA modulu do Tv se proste nic nedeje...nepise to, ze se nacita karta nebo tak neco.Zadna reakce na kartu neni.V samsungu mi rekli,ze UPC karta nebyla aktivni a ze ted uz je a pujde to,ale pravda je opak.Nemam neco naladit v nastaveni nebo nejak to povolit?nevim si vubec rady uz.

Odesláno

Někde v menu je položka "Běžné rozhraní" kde je vidět modul s kartou. Tam musí být vidět předplatné na Srpen. Pokud předplaté na Srpen bude, může chybět párování a to se musí zavolat na KC UPC.

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
Odesláno

Dobrý den, mám také TV Samsung a asi stejný problém. Modul v TV jsem používal více než 2 roky bez jakýchkoliv problémů (nabídka Komfort). To už bohužel 3 dny neplatí. Většina kanálů je nedostupná a zobrazuje se mi hláška zakódovaný signál. K dispozici je jen pár kanálů čt 1,2,4, nova, prima ... . Řešil jsem to přes tech. podporu UPC, následné zaslání refresh signálu a žádná změna. Potom jsem dostal radu od servisáka tv, abych vyjmul modul, TV uvedl do továrního nastavení a naladil programy. Po té modul zasunul zpět a vyčkal, až se aktivuje. Světe div se, vše chodilo jako dřív. Bohužel jen do té doby, než jsem TV vypnul a zase zapnul. Modul v MENU už opět není aktivní (běžné rozhraní je šedé bez možnosti zobrazení voleb).

Odesláno

Dobrý,zapní TV na kodovaní kanal a povytáhní CA modul a znovu to zatlač mělo by to naskočit

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community