Odesláno 14. ledna 2013 12 let u novších televízorov s podporou CI+ stačí pozrieť sem: http://www.upc.nl/pdf/upc-ci+-module-ge ... de-tvs.pdf
Odesláno 21. srpna 2014 10 let Dikes,ja to ladil 3 hodiny a neslo.UPC nezna vůbec nic,at si ty operatory poradne vyskolej
Odesláno 22. srpna 2014 10 let To není problém UPC ale je potřeba komunikovat s prodejcem TV nebo výrobcem. Nebo před koupí TV se podívat zde do fóra s čím jsou nebo nejsou problémy.
Odesláno 22. srpna 2014 10 let LG mají občas problém i s klasickým pozemákem, že automat najde pendrek a musí se to ladit ručně po kanálech. A taky nikdo nenadává provozovatelům pozemního vysílání a musí si to řešit se svým prodejcem, kterýmu dal vydělat.
Odesláno 22. srpna 2014 10 let Dobrý den.Vím, že je to mimo televize LG...mám samsung a kdyz stčim redukci s CA modulem tak se mi vubec nic neukaze..v samsungu rekli ze mam restartovat TV,pak vyhledat programy a az pak strcit kartu s Ca modulem a pockat pul hodiny..nemate nekdo nejaky zkusenosti prosim???
Odesláno 22. srpna 2014 10 let A ta televize neukazuje vůbec nic? Ani volné programy? Pokud před zasunutím modulu fungují volné programy a po zasunutí modulu nic tak je vadný modul. Už jsem to zažil u známého. Jeli jsme dokonce do servisu, kde TV (bez modulu) fungovala. Pak jsme zastrčili modul a nic. Po reklamaci modulu, to normálně běhá Super Super+ ALLinONE Vodafone TV Premium, CA modul Praha
Odesláno 22. srpna 2014 10 let Běži programy ktere jsou volne...jak pred tak i po zasunuti CA modulu do Tv se proste nic nedeje...nepise to, ze se nacita karta nebo tak neco.Zadna reakce na kartu neni.V samsungu mi rekli,ze UPC karta nebyla aktivni a ze ted uz je a pujde to,ale pravda je opak.Nemam neco naladit v nastaveni nebo nejak to povolit?nevim si vubec rady uz.
Odesláno 22. srpna 2014 10 let Někde v menu je položka "Běžné rozhraní" kde je vidět modul s kartou. Tam musí být vidět předplatné na Srpen. Pokud předplaté na Srpen bude, může chybět párování a to se musí zavolat na KC UPC. Super Super+ ALLinONE Vodafone TV Premium, CA modul Praha
Odesláno 23. srpna 2014 10 let Dobrý den, mám také TV Samsung a asi stejný problém. Modul v TV jsem používal více než 2 roky bez jakýchkoliv problémů (nabídka Komfort). To už bohužel 3 dny neplatí. Většina kanálů je nedostupná a zobrazuje se mi hláška zakódovaný signál. K dispozici je jen pár kanálů čt 1,2,4, nova, prima ... . Řešil jsem to přes tech. podporu UPC, následné zaslání refresh signálu a žádná změna. Potom jsem dostal radu od servisáka tv, abych vyjmul modul, TV uvedl do továrního nastavení a naladil programy. Po té modul zasunul zpět a vyčkal, až se aktivuje. Světe div se, vše chodilo jako dřív. Bohužel jen do té doby, než jsem TV vypnul a zase zapnul. Modul v MENU už opět není aktivní (běžné rozhraní je šedé bez možnosti zobrazení voleb).
Odesláno 23. srpna 2014 10 let Dobrý,zapní TV na kodovaní kanal a povytáhní CA modul a znovu to zatlač mělo by to naskočit
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.