Přejít na obsah

Kdyz nepocitam rychlost/cenu jste spokojeni se sluzbou karnevalu (jako je info linka, uctovani sluzeb,..)? 32 hlasů

  1. 1. Kdyz nepocitam rychlost/cenu jste spokojeni se sluzbou karnevalu (jako je info linka, uctovani sluzeb,..)?

    • ANO
      8
    • NE
      9
    • Ano, ale chce to jeste doladit.
      14
    • Je mi to jedno zalezi mi jen na Internetu!!
      1

Prosím přihlaste se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě.

Featured Replies

Odesláno

Content effaced

Upraveno uživatelem Návštěvník

Odesláno
Takze kazdej mesic vypadek,, sice jen treba 10minut.

 

a to si stezujes????...

Odesláno
Takze kazdej mesic vypadek,, sice jen treba 10minut.

 

a to si stezujes????...

 

Na to, ze jejich sit je tazena optikou je to hodne spatna statistika a to nejsem u PC porad !!

To jsem driv mel stabilnejsi pripojeni pres bezdratovej spoj.

Odesláno

Vetsinou se jedna o lokalni vypadky, ono staci aby vypadla elektrina ktera napaji zesilovac nebo opticky uzel a uz mas vypadek.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Na to, ze jejich sit je tazena optikou je to hodne spatna statistika a to nejsem u PC porad !!

To jsem driv mel stabilnejsi pripojeni pres bezdratovej spoj.

 

No za jeden destiminutový výpadek měsíčně by se nemusel stydět ani nějaký lepší webhosting. Opravdu nevím, co bys chtěl. Stoprocentní dostupnost 365 dní v roce?

Odesláno

Ono udržovat takovou velkou hybridní síť není zrovna nejlehčí. Když si představíte, že má karneval něco kolem 100 zařízení (prosím o trochu tolerance :)). Samozdřejmě do nich nepočítám kabelové modemy, ale NAT, switche, cmts, atd. a také nepočítám optické nody, prostě řečeno, má toho dost. Přece je větší pravděpodobnost, že jeden se z nich poblazni, vylítne elektrika, překopne se kabel, atd., atd.

 

Řečeno krátce: Je to fuska :) a proto je třeba omluvit drobné výpadky i když by nemusely být, avšak jsou a myslim si, že vždy nějaké budou!

Odesláno
jsem z Litomeric a jsem pripojenej od 29.4.2005

 

vypadky:

vypadek karnevalu 29.kvetna 2005 od 20:43 do 21:38 dalsi od 22:06 do 22:14

vypadek karnevalu 06.cervna 2005 od 14:50 hod do 15:00 hod

vypadek karnevalu 29.cervence 2005 od 16:13hod do 16:23 hod

 

Takze kazdej mesic vypadek,, sice jen treba 10minut.

 

Chtěl bych se zeptat, jak jsi na ty výpadky přišel.

 

Jakým programem, nebo jak. Dík

Odesláno

Programem neee, určitě seděl u PC se stopkama v ruce :))

Odesláno

No když už jsme u toho. Znáte někdo takový program?

Odesláno

Zkusenosti............ no proste squele! Jsou nejlepsi!!! Koncem kvetna sem na infolajne zarizoval prestup z Turba 2000 na 1000. Bylo mi receno ze to bude v srpnu. No a je srpen, koukam a nic. Takze klamani nepritele (zakaznika) telem. Ted budu muset teda zazadat o5 a o5 2 mesice cekat. Pak ze se prachy vydelavaj tezce.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community