Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

No takhle, resetovat modem jsem urcite nezapomnel, protoze kdyz prestal jit net tak jsem porad zapojoval a odpojoval PC nebo AP, po kazde zmene byl potreba reset kvuli MAC, to vim to byl prvni problem ktery se tady na foru mnohokrat zminoval. Problem byl v tom ze po trech tydnech bezproblemoveho chodu(nastaveno dynamic IP a clonovani vypnuto), aniz by se do AP nejak zasahovalo prestal internet fungovat. Nyni je zapnuto clonovani a internet zatim bezi.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community