Návštěvník Avivaz Odesláno 19. října 2012 Sdílet Odesláno 19. října 2012 Dobrý deň, Mám problém so zavedením Fiberpower...objednal som si túto službu už k televízií,ktorú som mal doma ...dostal som wifi modem Cisco epc3925 všetko som zapojil tak ako bolo v návode. ešte som počkal 1hod. so zapnutým modemom aby si modem našiel frekvenciu... problém je že mi neblikajú/nesvietia niektoré kontrolky. Power: on ds: on us: nesvieti online: tiež nesvieti vedel by mi niekto poradiť kde mám chybu ? na faktúre je všetko správne zadané aj č.bytu a ostatné veci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník lejno Odesláno 19. října 2012 Sdílet Odesláno 19. října 2012 Zavolat na UPC a tam ti technik hned sdělí, jestli je modem registrovaný nebo ne a další postup. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Avivaz Odesláno 19. října 2012 Sdílet Odesláno 19. října 2012 no ono ja som tam volal ..modem môže byť zaregistrovaný až vtedy ak mi blikajú všetky kontrokly .. a potom môžem zaregistrovať modem ... odporučil mi technika za 15 € len je to trošku smiešne že chyba je na 99% u nich a ja to mám platiť... a s toho internetu som zatial nič nemal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 19. října 2012 Sdílet Odesláno 19. října 2012 pokud si udělal všechno správně, pak přece platit nebudeš nic jestli nesvítí US, tak je nějakej problém s uploadem a to neni tvoje chyba... zkus ten modem vypnout a po minutě zapnout... Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 19. října 2012 Sdílet Odesláno 19. října 2012 Urcite zkontrluj privodni koax. kabel k modemu od zasuvky UPC, pokud nebude chyba tam, tak je to problem UPC. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Kulombo Odesláno 19. října 2012 Sdílet Odesláno 19. října 2012 Nevím, jakou máš zásuvku, každopádně modem musí být zapojený ze zdířky popsané jako "Data" Jestli to tak máš zapojené, tak to je pravděpodobně zapomenutý filtr a to je chyba UPC, za kterou platit nebudeš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Avivaz Odesláno 20. října 2012 Sdílet Odesláno 20. října 2012 pokud si udělal všechno správně, pak přece platit nebudeš nic jestli nesvítí US, tak je nějakej problém s uploadem a to neni tvoje chyba... zkus ten modem vypnout a po minutě zapnout... stalo sa..žiadny výsledok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Avivaz Odesláno 20. října 2012 Sdílet Odesláno 20. října 2012 Nevím, jakou máš zásuvku, každopádně modem musí být zapojený ze zdířky popsané jako "Data" Jestli to tak máš zapojené, tak to je pravděpodobně zapomenutý filtr a to je chyba UPC, za kterou platit nebudeš. Dúfam že to tak bude no.. určite napíšem výsledok kde bola chyba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.