Marek-26 Odesláno 16. července 2017 Sdílet Odesláno 16. července 2017 Vytažení ze zásuvky nepomohlo? Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3579-upc-nabizi-nov%C3%BD-set-top-box-kaon-kcf-sa700/page/62/#findComment-96114 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník dmatejek Odesláno 18. července 2017 Sdílet Odesláno 18. července 2017 KPo aktualizaci softwaru se mi seřadili všechny mé programy pěkně za sebou. Lépe řečeno, na STB už v nabídce vidím jen ty programy, které mám zaplaceny a ne všechny které nabízí UPC a u kterých jsem měl jen černou obrazovku. To je myslím fajn. Ovšem nyní se mi z nabídky vytratil program NG Wild a Travel Ch. A nejsem schopen je tam žádným způsobem dostat. Zaplaceno mám a na druhé TV přes CA modul normálně hrají. Nevíte co s tím. Zařízení už jsem restartoval, vypnul a i odpojil od elektřiny. Zatím bez výsledku. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3579-upc-nabizi-nov%C3%BD-set-top-box-kaon-kcf-sa700/page/62/#findComment-96129 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 18. července 2017 Sdílet Odesláno 18. července 2017 Zavolejte na UPC.Odesláno z mého Redmi Note 3 pomocí Tapatalk Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3579-upc-nabizi-nov%C3%BD-set-top-box-kaon-kcf-sa700/page/62/#findComment-96131 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Temmy Odesláno 18. července 2017 Sdílet Odesláno 18. července 2017 Tak už to bude měsíc, po polofunkční aktualizaci. A řešení? Kromě, že zákazník je blb a vše "funguje" tak jak má, žádné... V pátek návštěva technika a výsledek? "Já s tím nic nemůžu udělat, to je problém aktualizace..." A cože jsem to už 28 června psal? Sám se odcituji: Citovat Super a jaký bude další postup? UPC pošle technika, který opět nic nevyřeší, protože není zaměstnanec UPC, ale externí f., maximálně zjistí že to není opravdu není hardwarový problém, ale softwarový a tak to předá UPC a jsme tam, kde jsme byly... Takže přeskočme tento zbytečný krok. Takže skutečně jsme tam, kde jsme byly - tedy na začátku. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3579-upc-nabizi-nov%C3%BD-set-top-box-kaon-kcf-sa700/page/62/#findComment-96133 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sadran Odesláno 19. července 2017 Sdílet Odesláno 19. července 2017 před 14 hodinami, Návštěvník Temmy napsal: Tak už to bude měsíc, po polofunkční aktualizaci. A řešení? Kromě, že zákazník je blb a vše "funguje" tak jak má, žádné... V pátek návštěva technika a výsledek? "Já s tím nic nemůžu udělat, to je problém aktualizace..." A cože jsem to už 28 června psal? Sám se odcituji: Takže skutečně jsme tam, kde jsme byly - tedy na začátku. U mě pro změnu nejdou programy přidané do nabídky KOMFORT (viz obrázek) - Filmbox Family, NAT GEO WILD HD a TRAVEL CHANNEL HD , přesněji jsou novým popsaným filtrováním při přepínáním CH + a - přeskakovány. Při navolení číselné pozice přes dálkový ovladač se na tyto tři programy bez problémů dostanu a fungují. Při náhledu na údaje v EPG (přes jeho tlačítko) se bohužel ukáže jen "PROGRAM NENÍ..." a při stisknutí tlačítka OK k jeho navolení se vypíše pouze "PŘEDPLATIT PROGRAM", dále tyto programy nejde z těchto důvodů proto ani zařadit mezi oblíbené, čím by se dala věc také částečně řešit. Citovat Kabel 500 Mb/s - Komplet Compal CH7465 + STB Vodafone Premium Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3579-upc-nabizi-nov%C3%BD-set-top-box-kaon-kcf-sa700/page/62/#findComment-96134 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Trabi_nereg. Odesláno 21. července 2017 Sdílet Odesláno 21. července 2017 Ahoj vsem, mam s timto zarizenim uz par dnů potize. Odkoupil jsem Kaon SA900 - do tedka prekvapive super provoz, zadne velke potize, ale posl. dobou se stava toto: Zapnu TV, pak STB, naskoci program - po 10 s se zasekne obraz i zvuk. Nic se nedeje, po 30 s. se obraz rozjede a po dalsich 10 s se sekne a uz se neodsekne. Musi se natvrdo vyndat ze site. Ale nepomuze nic, dela to porad a porad dokola, i kdyz ho natvrdo vypnu. Dela to na vsech kanalech. Proto se Vas ptam, existuje zde nejake tovarni nastaveni, nebo mam rovnou volat o vymenu? Diky Petr Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3579-upc-nabizi-nov%C3%BD-set-top-box-kaon-kcf-sa700/page/62/#findComment-96177 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Michálek Odesláno 1. srpna 2017 Sdílet Odesláno 1. srpna 2017 Zajímalo by mne, zda nemáte někdo stejný problém jako já. Vypínám box do stavu "ECO pomalý start" a asi již celý měsíc se mi stává, že box v noci krátce po třetí hodině najede a následně zatuhne. Není to každou noc, ale například za posledních 9 dní se mi to stalo 5 x. Box nereaguje na dálkové ovládání, nejsou na něm funkční tlačítka a televizor mi píše, že není signál. Ale připojený disk se točí a je vidět, že pracuje a nahrává. Pomůže pouze vypnutí ze sítě, následně ho nechat najet a pak znovu vypnout ovládačem. Obrátil jsem se na technickou podporu a dostávám rady jako jít do továrního nastavení (což jsem udělal i bez rady) další rada byla nahrát nejnovější software, to jsem taky udělal (při tom se mi dvakrát zakousl a pomohlo pouze vypnutí ze sítě a nahrál se mi nakonec stejný software, jako jsem měl předtím), ani toto nepomohlo, tak poslední rada technika je, abych použil "Rychlý start" a nechal box vlastně trvale zapnutý. Ale to je zrovna to, co nechci a jako rada to je bezcenné. Tak se ptám, zda máte někdo podobnou zkušenost. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3579-upc-nabizi-nov%C3%BD-set-top-box-kaon-kcf-sa700/page/62/#findComment-96273 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vpa Odesláno 2. srpna 2017 Sdílet Odesláno 2. srpna 2017 Od návratu z dovolené, cca 20.7, mám podobné problémy s tímto boxem, ale protože ho moc nepoužívám, tak to moc neřeším, multiplex Barrandov HD mi už nejde obvykle nikde a často kostičkuje Nova HD a Prima HD. Včera jsem zkusil volat na podporu, signál iternetu mám ok, tak klasická odpověď - koaxiální kabely. Asi za ty 3 týdny došlo ke změně jejich kvality. Citovat Premium Profi - ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Standard, Vodafone TV Premium, CA modul Hradec Králové Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3579-upc-nabizi-nov%C3%BD-set-top-box-kaon-kcf-sa700/page/62/#findComment-96279 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Anonymní Odesláno 2. srpna 2017 Sdílet Odesláno 2. srpna 2017 před 3 hodinami, vpa napsal: Od návratu z dovolené, cca 20.7, mám podobné problémy s tímto boxem, ale protože ho moc nepoužívám, tak to moc neřeším, multiplex Barrandov HD mi už nejde obvykle nikde a často kostičkuje Nova HD a Prima HD. Včera jsem zkusil volat na podporu, signál iternetu mám ok, tak klasická odpověď - koaxiální kabely. Asi za ty 3 týdny došlo ke změně jejich kvality. Někdy může být problém, že ve vašem okolí začali na pozemním vysílači vysílat na frekvenci, která zrovna daný multiplex může rušit. Mě se to před pár lety stalo. Zničeho nic začaly kostičkovat některé kanály a po po cca týdnu, jsem se na webu dočetl, že na blízkém dvb-t vysílači začali vysílat nové multiplexy. Časově se to shodovalo. Vyměnil jsem koax za ten nejodstíněnější co jsem na webu našel a od té doby pohoda. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3579-upc-nabizi-nov%C3%BD-set-top-box-kaon-kcf-sa700/page/62/#findComment-96297 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Petrs Odesláno 3. srpna 2017 Sdílet Odesláno 3. srpna 2017 Ahoj, mam Kaon SA900 - a po aktualizaci se deje toto: Po zapnuti STB po chvilce zamrzne obraz i zvuk cca na 10s pak vse uz jde OK, dela to dycky a na vsech kanalech - fakt nechapu, kde je potiz...pred aktualizaci No Problem Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3579-upc-nabizi-nov%C3%BD-set-top-box-kaon-kcf-sa700/page/62/#findComment-96337 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.