Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Tak v sobotu restart do továrního nastavení a během včerejška 3x zapnutí asi s dvouhodinovou přestávkou stanby a 3x hlášení "Aktualizace programů...." :evil:

Lepsi by bylo napsat kde bydlis, Hodonin ?

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Návštěvník rokolo
Tak jak koukám, tak tenhle kaonek asi bude vynikajícím kvalitním produktem :lol: . Alespoň vím, co v žádném případě nechtít, za žádnou cenu

 

No myslím, že existujou ještě mnohem horší přístroje, o proti kterým je Kaon úplně zlatej...

Mrkni sem: http://www.parabola.cz/clanky/4867/ab-c ... ovy-bratr/

Je samozřejmě lepší, než ten kaonek. Rozhodně neprohloupíš. Já osobně bych ale radši TechniSat, ale to je věc financí a možná i úhlu pohledu

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Návštěvník jardos

ohledně kaonu 4003, prý výjde záplata verze 11, a ta prý odstraní hlášku po startu aktualizace kanalů,,,tak nevím zda li se mne chtěli zbavit a nebo je to pravda.

totéž se děje i mě,kaon 4003, při každém zapnutí ,, aktualizace kanálu ,,, při delší pomlce ve stanby

 

Potřeboval bych informaci trochu přesnějšího charakteru.

STB byl zapnut na programu (např. ČT1) udělala se aktualizace

STB se vypnul na předvolbě (např. Nova Cinema) - po zapnutí se udělala aktualizace.

 

Je to blbý, ale dost by to pomohlo. Už jsme provedli nějaké úpravy ve streamech, tak snad to pomohlo

  • -
  • -
  • Jiná služba
  • nic
  • UPC
Tak jak koukám, tak tenhle kaonek asi bude vynikajícím kvalitním produktem :lol: . Alespoň vím, co v žádném případě nechtít, za žádnou cenu

 

No on se bohužel tou častou aktualizací projevuje pouze v jedné lokalitě a to na Ostravsku. Takže se hledá příčina.

  • -
  • -
  • Jiná služba
  • nic
  • UPC

Není to pouze na Ostravsku, bydlím v Hodoníně a zdá se, že je problém vyřešený.

Dneska přišel technik UPC, dal tovární nastavení a potom v manuálním hledání změnil frekvenci na 658000 kHz a symbolovou rychlost na 6900, nechal vyhledat kanály a zatím se zdá, že je to OK. Proč bylo minulý týden při dodávce nových set-top boxů nastavení jiné a ne toto, to nikdo u UPC asi neví :(

Návštěvník jardos

NO STÁLE JE PROBLÉM,PŘI KAŽDÉM ZAPNUTÍ ,, KANAL UPGRADE,,, AKTUALIZACE KANÁLŮ A VYJÁDŘENÍ UPC:

 

Omlouváme se za způsobené potíže, Váš problém byl předán na techniky. Tento problém je hromadného rázu a snažíme se ho psotupně odstraňovat. Vaše lokalita byla předáno pro urgentní dořešení.

 

FAKT SUPR

Tak mohu potvrdit, že to asi bylo ono.

Po 24 hodinách naběhl set-top box bez AKTUALIZACE... POČKEJTE PROSÍM..., což bylo doposud nemožné. Zřejmě pomohlo výše uvedené přenastavení.

Konečně :D

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...