Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dobry den,

hledal jsem to na netu i na foru, ale nikde jsem nic podobneho nenašel a v tomhle se moc nevyznam. Popišu problem. Když zapojim routr podle navodu, napiše mi to připojen k mistni siti, ale nejde se dostat na net. Restartovani jsem skusil, navody v manualu taky+ ješte par veci co bylo psano tady na foru ale nic nezabralo.

Diky za radu

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community