Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Zdravim, právě jsem si sehnal podnájem v Brně. Problém je že v bytě není funkční internet. Majitelka je stará paní a nerozumí tomu, asi jako já. Dříve tam bydleli nějací studenti. Po nich tam je zařízení viz foto. Chci se zeptat zda na to půjde připojit UPC. Do nového modemu se mi peníze dávat nechtějí, budu v tom bytě jen 5 měcíců. Díky za rady.

IMG_20121029_183102.jpg.939da8c2d76bc14e18788a426671152d.jpg

IMG_20121029_183045.jpg.6936d48f275e8377fffaf0658f31f3ad.jpg

Odesláno

Dobrý den,

bude nutno si objednat u UPC službu, modem dodají jiný (a ten starý jim dejte).

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Bylo by dobre zjistit na koho je ten stavajici modem je napsany a pripadne zajistit jeho vraceni, eventualne zkusit pouze prepsat smlouvu na vas, ale tady je potreba zachovat znacnou opratrnost a dobre si zjistit, co presne na tu byvalou smlouvu bylo objednane.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Vyřízeno,

UPC Fiber Power 30M se slevou 40% na 12 měsíců.

Upraveno uživatelem CTA3

Odesláno

Pane Hyský evidentně tu lžete což rozhodně nevrhá dobré světlo na společnost, pro kterou děláte obchodního zástupce.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Dobrý den,

rád se nechám poučit pane Marku. Za celou dobu mé spolupráce s UPC jsem neslyšel o možném přepisu z jednoho klienta na druhého. Jiný případ by nastal v případě rodiny. Přepis smlouvy pana Nováka na paní Novákovou možný je.

 

S přáním pěkného víkendu

Odesláno

za mě to teda bylo přesně naopak :shock: přepisy v rodině za 0, přepis na jiný příjmení normálně placenej...

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Tak se moc omlouvám, na základě vašich komentářů jsem se o změně uživatele na jinou osobu zajímal a zjistil jsem:

 

V případě změny uživatele je třeba písemně zažádat o převod smlouvy na nového uživatele:

Převod smlouvy na nového uživatele je možný pouze v rámci jednoho bytu (smlouvu nelze převést na jiného uživatele na jiné adrese), a to pouze v případě, že na původní smlouvě není evidován dluh.

Smlouvy kabelové televize a Internetu je možné převádět na jiného člena rodiny i na nového nájemníka.

Rovněž je možný převod smlouvy z fyzické na právnickou osobu a naopak (je-li uživatel majitelem nebo jednatelem uvedené firmy).

V žádosti o převod smlouvy na nového uživatele je třeba uvést následující tyto údaje:

- jméno a příjmení nového uživatele (popř. i rodné číslo nebo datum narození, číslo OP) – u fyzických osob, u právnických osob je třeba uvést název společnosti, jméno kontaktní osoby, sídlo společnosti, IČO a DIČ

- kontaktní telefonní číslo na nového uživatele

- požadovaná nabídka služeb (zda zůstává stejná nabídka nebo zda se jedná o rozšíření nabídky)

 

Leč v tom nevidím jedinou výhodu pro nového zákazníka. Jako nový zákazník dostanu PROMO akci (u samostatné služby), která může být až 24 měsíců. Další věc je zpoplatnění tohoto úkonu.

Odesláno

Pri uzavreni nove smlouvy se slevou je nutny zavazek na 12 mesicu, coz v pripade studenta ktery potrebuje net na 5 mesicu nema smysl,

proto je mozna lespi jen prodlouzeni smlouvy, prepis v pripade podnajmu stejne asi nepujde.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community