Odesláno 6. listopadu 2012 12 let Zdravím, chtěl bychse zeptat, jakým způsobem probíhá vyúčtování internetu. V papíru u smlouvy je psáno, že měsíčně, ale internet máme 2. měsíc a ještě žádné vyúčtování nedošlo jak poštou tak ani emailem. Ve smlouvě není uveden variabilní symbol. Můžete mne poučit? Děkuji!
Odesláno 13. listopadu 2012 12 let Kontaktujte KC. Buď telefonicky a nebo přes email. Pokud máte nastaveny elektronické faktury na email a používáte gmail, vyúčtování najdete ve spamu. Je potřeba označit jako není spam, aby poté chodilo normálně. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.