Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Zdravím,

 

chtěl bychse zeptat, jakým způsobem probíhá vyúčtování internetu. V papíru u smlouvy je psáno, že měsíčně, ale internet máme 2. měsíc a ještě žádné vyúčtování nedošlo jak poštou tak ani emailem. Ve smlouvě není uveden variabilní symbol. Můžete mne poučit? Děkuji!

Odesláno

Vydrž :)

Odesláno

jj, chodí to obyčejně mezi 6-10 dnem v měsíci...

Odesláno

tak pořád nic nedošlo, od 24.9 nám běží internet a pořád nic :-/

Odesláno

Kontaktujte KC. Buď telefonicky a nebo přes email. Pokud máte nastaveny elektronické faktury na email a používáte gmail, vyúčtování najdete ve spamu. Je potřeba označit jako není spam, aby poté chodilo normálně.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community