Návštěvník tomanekd Odesláno 6. listopadu 2012 Sdílet Odesláno 6. listopadu 2012 Zdravím, chtěl bychse zeptat, jakým způsobem probíhá vyúčtování internetu. V papíru u smlouvy je psáno, že měsíčně, ale internet máme 2. měsíc a ještě žádné vyúčtování nedošlo jak poštou tak ani emailem. Ve smlouvě není uveden variabilní symbol. Můžete mne poučit? Děkuji! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník lejno Odesláno 6. listopadu 2012 Sdílet Odesláno 6. listopadu 2012 Vydrž Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Dandys74 Odesláno 6. listopadu 2012 Sdílet Odesláno 6. listopadu 2012 jj, chodí to obyčejně mezi 6-10 dnem v měsíci... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník tomanekd Odesláno 13. listopadu 2012 Sdílet Odesláno 13. listopadu 2012 tak pořád nic nedošlo, od 24.9 nám běží internet a pořád nic :-/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 13. listopadu 2012 Sdílet Odesláno 13. listopadu 2012 Kontaktujte KC. Buď telefonicky a nebo přes email. Pokud máte nastaveny elektronické faktury na email a používáte gmail, vyúčtování najdete ve spamu. Je potřeba označit jako není spam, aby poté chodilo normálně. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.