Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno
  • Autor

A pres normalni Skype na PC to funguje ?

 

Edit: hmm, tak me to nefunguje :-(

Edit 2: tak jsem zkusil co slo ale DTMF me u Skype pro PC nefunguje, ackoliv na netu jsem vygoogloval, ze by to melo jit, pouzivam Skype 5.3.0

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

máš nějakej extra důvod pro používání starý verze? :roll:

zkuste to se současnou...

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Mám poslední a ani s tou se úspěch nedostavil :-(

Odesláno

V nové verzi Skypu je ten číselník skrytý - musíš kliknout na to velké + dole a vybrat "zobrazit číselník" viz obrázek:

 

 

  • Basic
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Brno-Ponava
Odesláno

Číselník se zobrazí, po stisknutí nějakého čísla je slyšet i tón, ale nefunguje to jako DTMF, takže si z nabídky UPC nemůžu nic vybrat a hovor se následně přeruší. Někde asi udělali soudruzi z Mrkvosoftu chybu...

Odesláno

Tak já nevím, ale před 5 dny jsem si přidal upc do svého kontakt listu na skypu, ale UPC moje přidání do současné doby neakceptuje, takže ani nemohu zkusit vytočit jejich klientské centrum. Jestli je to ovšem u všech tak, jak tady píšete, že není možné z osobního PC ani z mobilu zmáčknout předvolbu a poté se spojení ukončí, tak pak je tahle služba od UPC absolutně k ničemu.

Odesláno

K ničemu to není, ta možnost je vítaná, ale vlastník Skype musí vydat opravu. Pak nebude problém.

Odesláno
  • Autor

Pokud se na UPC ze Skypu vola v pracovni dobe klientskeho centra, tedy do 20:00, o vikendu do 18:00 hod.,

tak tam zadny automat nyni neni, a hovor je hned predan k operatorovy, maximalne tedy cekate v poradi.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

To je všechno hezký, ale jak mám donutit UPC, aby přijmuli moji žádost do kontakt listu ? Před 5 dny jsem si je přidal do mého seznamu, ale oni moji žádost neakceptují, takže jim nemohu volat.

Odesláno
  • Autor

Zatim to nemaji moc vychytane, me zadost o pridani do kontakt listu akceptovali do druheho dne, ale lepsi by asi bylo kdyby zadost byla automaticky prijata okamzite.

Pak bych jeste doporucoval UPC pridat jejich skype uctu nejaky obrazek s logem a take nejake jmeno napr. UPC klientske centrum, abych si pak v kontaktech nemusel "upc_cr_klientskecentrum" zbytecne prejmenovavat.

Pak doladit tu volbu DTMF a bude to snad OK.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community