Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Návštěvník radek.p
No uvidime v lednu, take si myslim, ze by byly blazni zbavit se platicich klientu kvuli par korunam, porad lepsi mensi zisk, nez zadny.

 

U UPC je právě problém, že zisk negeneruje vůbec :D

 

Ztráta v roce 2010 byla 277 miliónů Kč, v roce 2011 to trochu vylepšili na 136 mil. Kč.

U UPC je právě problém, že zisk negeneruje vůbec

 

Ztráta v roce 2010 byla 277 miliónů Kč, v roce 2011 to trochu vylepšili na 136 mil. Kč.

 

Odkaz? Výroční zprávy na webu nemají. A pár článku, ve kterých se mává těmito čísly, mně bez zdroje nepříjdou moc věrohodné. (Zpochybňovat zdroj raději nebudu)

Navíc nic neříkají o splácení jistiny, úroku z ní,... a zároveň zmiňují kapitálovou náročnost modernizace sítě. Upřímně pochybuji, že je UPC v (reálné, ekonomické) ztrátě. Účetně možná jo :-)

 

 

Elnc: více a více jsem přesvědčen o tvojí zainteresovanosti. Jaký může být průměrný náklad na "1 službu"? 30 % ceny?

Kdybych nebyl tak línej, lognul bych se a provětral ti profil :-)

No treba u televize uz si rada lidi rozmysli, zda platit drahou kabelovku, kdyz na antenu lze zadarmo naladit 15 kanalu.

 

Pravda a navic dneska pri slusnem pripojeni i kdejakou tv kabelem k sobe dotahnete. Mam 30MB a staci to. Za 299 na 12m pres obchodniho zastupce a z toho duvodu zdrazeni resit nebudu, az zase po tech 12m. Bohuzel nemam dobre zkusenosti co se tyka kvality sluzeb, proto mam jen nezbytne minimum tj. datovy modem a dalsi slusby a zarizeni uz ani omylem. Dnes jsem neopatrne nahlas vyslovil "UPC" a hned vypadek, takze priste jen septat :)

Návštěvník lejno

Výpadek (cca 10 minut) dneska sice byl, ale četnost výpadků je u UPC obecně jedna z nejnižších a pokud člověk přejde k jinému poskytovateli, tak mnohdy procitne velmi rychle jak to chodí u konkurence...

To ma byt jako omluva? Moje ocekavani jsou stejne minimalni, kdyz podle VOP negarantuji vubec nic.

...a 10 minut to rozhodne nebylo priteli. Odhadem tak 45 min, protoze log modemu mi nerekne presne casy zacatku a konce. No ale to sem vubec nepatri, kdyz jsme v Digi TV, takze ostatnim se omlouvam.

Mon Nov 26 15:32:55 2012 82000300 Critical (3) Init RANGING Critical Ranging Request Retries exhausted

Mon Nov 26 15:32:55 2012 82000200 Critical (3) No Ranging Response received - T3 time-out

Mon Nov 26 15:10:42 2012 82000400 Critical (3) Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Un...

Návštěvník lejno

Omluva to rozhodně není a ani být nemůže, protože u home-připojení ti nikdo nebude garantovat funkčnost služby na 100%. To si zaplať nějakou dublovanou optiku 1M/1M za 10000 měsíčně :D

Návštěvník kab

No k 1.7.2012 jsem po zdražení ukončil jen TV a snížil rychlost internetu a dívám se na TV ze společné antény a nějak jsem tu změnu ani nezaznamenal, jen jsem ušetřil cca 850 Kč měsíčně.

 

K 1.1.2013 tedy ukončím i internet - u mě jde o zdražení o 20% a při takovém skoku už je pro mě finančně zajímavější nabídka několika místních providerů.

 

S UPC jsem byl řadu let spokojený, ale zdražovat 2x ročně a ještě o takové skoky, to nehodlám akceptovat primárně z pohledu slušnosti, to se nedělá a pokud to UPC dělat chce, tak bez mojí účasti. Asi to na jejich rozpočet vliv mít nebude, ale ještě v červnu jsem platil cca 1100 měsíčně a půl roku poté už ode mne nedostanou nic, nevím zda to je ta správná cesta, ale to je jejich boj, ne můj.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...