Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Jak se dá ručně aktualizovat aplikace Horizon Go? Jinak tu hlášku z obrázku jsem zaregistroval cca před 14 dny, ale další den už vše fungovalo, tak jsem to hodil za hlavu.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Tak i po aktualizaci Windows me to jede, a @zofre ma pravdu, verze 2.15.0.0 a 2.2.3.20568 je jedna a ta stejna verze.

DSC_0049.JPG

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Předpokládám, že aktualizace obsahuje podobné změny jako aktualizace Horizon USB boxu. Tedy úpravu grafiky a textů.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

@Tomus  bacha, ta breznova kumulativni aktualizace je prej nejaka chybova a dela neplechu v PC s internetem..M$ radi neinstalovat.

  • Kabel 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • 2x CA modul, Compal black
  • Praha
Odesláno

Hmm, už jí mám nainstalovanou 😕

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

@ Marek-26 V MS Store vidím svoje nainstalované aplikace, vč. Horizon Go CZ, ale možnost ruční aktualizace nikde není. Jedině by se po spuštění MS Store vše z aplikací začalo aktualizovat automaticky, protože teď koukám, že verze Horizon Go píše:

2.2.3.20568
© 2020 Vodafone Czech Republic, a.s.

@ homberg Nahodil jsem ji (KB4541335) zkusmo na dvou PC a zatím žádný problém.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

@Adolf.Shitler Mělo by se spustit samo, popřípadě vpravo nahoře kliknout na tři tečky a dát položky ke stažení a aktualizace.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno
před 2 hodinami, Adolf.Shitler napsal:

@ Marek-26 V MS Store vidím svoje nainstalované aplikace, vč. Horizon Go CZ, ale možnost ruční aktualizace nikde není. Jedině by se po spuštění MS Store vše z aplikací začalo aktualizovat automaticky, protože teď koukám, že verze Horizon Go píše:

2.2.3.20568
© 2020 Vodafone Czech Republic, a.s.

@ homberg Nahodil jsem ji (KB4541335) zkusmo na dvou PC a zatím žádný problém.

Problém zřejmě nastane až po znovu nainstalování nebo aktualizaci aplikace Horizon GO.

Aspoň u mě se tak zřejmě stalo.

Upraveno uživatelem petr77

Odesláno

Po aktualizaci se mi také přestala přehrávat videa.

  • 350 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • Compal, CA modul, VTV premium box
  • Stodůlky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community