Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

image.png.51b6f7e5cd6602ebdd933a3f5e4e0c8c.png

Upraveno uživatelem ivan.p
Připojení k internetu samozřejmě jde. (WIN10 64 bit)

  • 1000 Mb/s
  • -
  • Klasik
  • Vodafone station, 3 x CA modul
  • Havířov, Podlesí
Odesláno

image.png.d544a0ee74216dc443ac688d4a66f226.png

Upraveno uživatelem ivan.p
Už to jde, asi nějaké výpadky.

  • 1000 Mb/s
  • -
  • Klasik
  • Vodafone station, 3 x CA modul
  • Havířov, Podlesí
Odesláno

Mám stejnou verzi, zkus aplikaci resetovat, nebo odinstalovat a znovu nainstalovat, dělá se to v nastavení, Po kliknutí na ikonu aplikace pravým tlačítkem myši.

Také pokud si pročteš toto vlákno, tak zjistíš že byly nějaké problémy s antivirem, který to blokoval, tak to zkus zkontrolovat.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • po měsíci...
Odesláno

Hmm. Mně to dlouho načítá a pak vyhodí chybu - "

Jste offline

Nelze zobrazit tento obsah když jste offline. Připojte se prosím k internetu a zkuste znovu.

"

Což nechápu proč když vše ostatní jde.

Upraveno uživatelem Jack_6428

  • Super
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, CA modul
  • Hlavní město
Odesláno

Restartujte si modem.

Bohuzel, obcas si (byvale) UPC rozhodne zahrat s IP adresama. Mne nejela na PC ani stranka upc.cz (spojeni timeoutovalo, nenacetl se ani bajt)

Upraveno uživatelem thornung

  • Super
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Brno
Odesláno

Nakonec to naskočilo samo i když to jde dost pomalu teďka stále. Zkusím ještě restart kdyžtak. Dík.

  • Super
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, CA modul
  • Hlavní město
  • po 3 týdnech...
Odesláno

Zdravím! Nemá prosím někdo info,proč je nefunkční Horizon Go? Nepředpokládám, že je problém u mě,protože  je nefunkční jak přes PC, tak přes mob.aplikaci Android. Díky!

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community