Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Jak se dá ručně aktualizovat aplikace Horizon Go? Jinak tu hlášku z obrázku jsem zaregistroval cca před 14 dny, ale další den už vše fungovalo, tak jsem to hodil za hlavu.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Tak i po aktualizaci Windows me to jede, a @zofre ma pravdu, verze 2.15.0.0 a 2.2.3.20568 je jedna a ta stejna verze.

DSC_0049.JPG

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Předpokládám, že aktualizace obsahuje podobné změny jako aktualizace Horizon USB boxu. Tedy úpravu grafiky a textů.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

@Tomus  bacha, ta breznova kumulativni aktualizace je prej nejaka chybova a dela neplechu v PC s internetem..M$ radi neinstalovat.

  • Kabel 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • 2x CA modul, Compal black
  • Praha
Odesláno

@ Marek-26 V MS Store vidím svoje nainstalované aplikace, vč. Horizon Go CZ, ale možnost ruční aktualizace nikde není. Jedině by se po spuštění MS Store vše z aplikací začalo aktualizovat automaticky, protože teď koukám, že verze Horizon Go píše:

2.2.3.20568
© 2020 Vodafone Czech Republic, a.s.

@ homberg Nahodil jsem ji (KB4541335) zkusmo na dvou PC a zatím žádný problém.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno
před 2 hodinami, Adolf.Shitler napsal:

@ Marek-26 V MS Store vidím svoje nainstalované aplikace, vč. Horizon Go CZ, ale možnost ruční aktualizace nikde není. Jedině by se po spuštění MS Store vše z aplikací začalo aktualizovat automaticky, protože teď koukám, že verze Horizon Go píše:

2.2.3.20568
© 2020 Vodafone Czech Republic, a.s.

@ homberg Nahodil jsem ji (KB4541335) zkusmo na dvou PC a zatím žádný problém.

Problém zřejmě nastane až po znovu nainstalování nebo aktualizaci aplikace Horizon GO.

Aspoň u mě se tak zřejmě stalo.

Upraveno uživatelem petr77

Odesláno

Po aktualizaci se mi také přestala přehrávat videa.

  • 350 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • Compal, CA modul, VTV premium box
  • Stodůlky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community