Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den,

máme dotaz. Máme v domácnosti UPC internet, manžel je se stolním PC připojen kabelem a problémy nemá, já se svým notebookem přes wifi a taky s připojením nemám problém, i v kuchyni (máme 1+1) mi to signál chytá.

Ale pak má manžel notebook 6 měsíců starý a má problém s chytáním wifi. Neustále mu to ukazuje, že síť není k dispozici a naskočí to třeba až po 10-20 minutách a to v pokoji, kde máme router. Nebo v kuchyni nechytí vůbec. Pak má pracovní notebook  - ten v kuchyni taky nechytí wifi vůbec a musí jet přes mobilní hot spot...

Také mobily nám dělají problém - připojí se to k wifi, ale píše to, že internet není k dispozici a naskočí to až po několika minutách..

S předchozím poskytovatelem (místní internet) jsme tyto potíže nikdy neměli.

Co s tím?

Odesláno

Zavolat někoho, kdo se vyzná v IT problematice a dokáže diagnostikovat a odstranit příčinu problémů.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Nj, jenže já si myslím, že je to UPC a ne těmi zařízeními, protože wifi od předchozího poskytovatele nedělala tyto problémy a mimo domov taky jakoukoliv wifi chytíme bez problémů 😞

Odesláno

Pokud to na jednom NB funguje, tak bych to na UPC/VF neházel. Těch důvodů nefunkčnosti může být víc, např. WiFi s podporou pouze režimu 802.11n, zatímco NB nějakého staršího data výroby budou umět jenom 802.11b/g apod. Což je bez znalosti dané problematiky velmi těžké svépomocí najít, natož odstranit.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

@alishka Do svého notebooku si stáhni a nainstaluj aplikaci Acrylic Wi-Fi Home a/nebo do mobilu nějaký wi-fi monitor. Pomocí  některé z těchto aplikací posuď úroveň wi-fi signálu v jednotlivých částech svého rozsáhlého (😀) bytu a především obsazenost (zarušení) jednotlivých kanálů v obou wifi pásmech, 2,4 MHz i 5 MHz. Na modemu je pak možno vybrat pouze ten nejméně obsazený kanál..., jinak viz A:S.

Odesláno

@alishkaZkuste si na jednotlivých zařízeních zjistit, jestli se připojují přes WiFi 2.4 GHz nebo 5 GHz. Vetšinou mají sítě pro různou frekvenci různý název, takže to jde zjistit podle názvu. Ve Windows 10 to zjistíte klepnutím na ikonu WiFi (vpravo dole u hodin) a klepnutím na "Vlastnosti" u názvu WiFi - až dole je "Síťové pásmo".

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • STB Kaon K-B3000HDCO, Compal CH7465VF
  • Teplice
Odesláno

Tohle může být způsobeno tím, že některá zařízení se připojují na 5GHz síť a jiná na 2.4GHz. Zkuste na modemu zakázat 5GHz síť, ať funguje jen ta 2.4GHz. Nebo té 5GHz dejte jiné jméno a můžete zkoušet stabilitu postupně na obou. Tyhle problémy občas dělá ta 5GHz síť, i u mě se to stalo a musel jsem ji vypnout. Zatím nikdo nedokázal říct, proč se to děje ani jak se toho zbavit (aniž 5GHz vypnete či přejmenujete). Holt prémiový modem. Když vám náhodou plně funguje, vyhráli jste prémii! :-D

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • Modem Compal, HD Mediabox, CA modul
  • Mladá Boleslav
Odesláno

Některým zařízením vadí novější způsoby spojení Wifi. Nejrůznější pokročilé parametry. Automatické vynucování 5GHz před 2,4Gh sítí, mesh sítě apod.  Je vhodné mít pro takováto starší (nikoliv datem nákupu, ale vybavením) zařízení samostatnou pomalou síť nejlépe s nějakým starším Wifi AP bodem, který toho moc neumí. Ale je to spíše pro znalce v IT než pro neznalého uživatele.

Jo a bacha na rušení od mikrovlnky, i sousedovic.

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Standard, Vodafone TV Premium, CA modul
  • Hradec Králové
Odesláno

Prilis malo vstupnich udaju na presne vyhodnoceni. Jak uz zminuji jini vyse, je potreba vice udaju. 

Problemem mohou byt i kanaly WiFi. Nektere modemy bezostysne nastavi kanaly 12 - 14, ktere nektere zarizeni neuvidi. 

Doporucuji si pozvat nekoho, kdo problem bude resit na miste. 

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • -
  • Compal CH7465 černý
  • Ostrava - Zábřeh

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community