Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Objednejte si u UPC servis. Když to takhle prokazatelně jede špatně a závadu u sebe jste vyloučil, nic platit nebudete.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Už jsem si objednal technika na středu. Dříve není termín volný.

Před několika minutami jsme telefonicky problém řešili a technik usoudil že je vadný modem.

Tak snad to do té doby vydrží aspoň v tomto stavu abych nebyl bez netu.

Odesláno

Ahoj.

 

Tak mám nový modem a vše je opět v pořádku.

Dostal jsem repasovaný EPC 2203.

Na adrese 192.168.100.1 se dostanu jen na kartu System. Další karty (Signal a ostatní) jsou pro mě nedostupné.

Ty telefonní konektory asi taky nevyužiji, co? Sice mám účet na Fayn, ale to mi je asi houby platné.

Odesláno

Do ostatnich karet se da dostat po jejich odblokovani, viz navod zde:

viewtopic.php?f=1&t=3757&p=54592#p54592

Telefonni konektoru jsou urcene pouze pro telefon od UPC, VoIP se zde pouzit neda.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

SUPER - jde to.

Díky.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community