tomus Odesláno 10. prosince 2012 Sdílet Odesláno 10. prosince 2012 A/B testování firemního webu v praxi českého UPC: I negativní výsledky můžou pomoci Změnit firemní web „od oka“ podle svých pocitů se nemusí vyplatit, je mnohem lepší změny pečlivě otestovat. Své zkušenosti s online testováním webu UPC ČR pro Lupu sepsal Tomáš Čech. Jakých výsledků můžete pomocí testování dosáhnout a na co si dát pozor? Poslední případ, tedy jiné chování zákazníka, než bychom chtěli, byl důvodem, proč jsme se v UPC rozhodli pro testování homepage. Od své homepage jsme očekávali, že lidé budou klikat na hlavní tři bannerové plochy, směřující na produktové stránky. Výsledky analýzy pro nás byly překvapením: přestože bannery zabíraly téměř 50 % viditelné plochy, alespoň na jeden z nich kliklo pouhých 4,5 % uživatelů. Vice na: http://www.lupa.cz/clanky/a-b-testovani ... ou-pomoci/ Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník adam_vent Odesláno 19. července 2013 Sdílet Odesláno 19. července 2013 tady jsou všechny jejich verze: http://www.upc.cz/demo/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 19. července 2013 Sdílet Odesláno 19. července 2013 jéé, to je hezkej přehled Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník adam_vent Odesláno 19. července 2013 Sdílet Odesláno 19. července 2013 objevil jsem ho náhodou když jsem koukal do souboru robots.txt www.upc.cz/robots.txt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.