Odesláno 10. prosince 2012 12 let A/B testování firemního webu v praxi českého UPC: I negativní výsledky můžou pomoci Změnit firemní web „od oka“ podle svých pocitů se nemusí vyplatit, je mnohem lepší změny pečlivě otestovat. Své zkušenosti s online testováním webu UPC ČR pro Lupu sepsal Tomáš Čech. Jakých výsledků můžete pomocí testování dosáhnout a na co si dát pozor? Poslední případ, tedy jiné chování zákazníka, než bychom chtěli, byl důvodem, proč jsme se v UPC rozhodli pro testování homepage. Od své homepage jsme očekávali, že lidé budou klikat na hlavní tři bannerové plochy, směřující na produktové stránky. Výsledky analýzy pro nás byly překvapením: přestože bannery zabíraly téměř 50 % viditelné plochy, alespoň na jeden z nich kliklo pouhých 4,5 % uživatelů. Vice na: http://www.lupa.cz/clanky/a-b-testovani ... ou-pomoci/ Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 19. července 2013 11 let jéé, to je hezkej přehled - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 19. července 2013 11 let objevil jsem ho náhodou když jsem koukal do souboru robots.txt www.upc.cz/robots.txt
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.