Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dnes me prisel od UPC informacni email:

 

Vážený kliente,

rádi bychom Vám oznámili, že od 11. 12. 2012

dojde u Vaší emailové schránky k následujícím

vylepšením:

· Navýšení kapacity schránky na 5 GB

· Možnost zasílat přílohy až do velikosti 100 MB

· Velice snadné použití s dalšími e-mailovými účty

Gmail, Hotmail a Yahoo, možnost načítat zprávy

z těchto účtů pomocí UPC Mailboxu

· Možnost využít funkce „Táhni a pusť“

· Jednoduché propojení se sociálními sítěmi

LinkedIn, Twitter a Facebook

Ke změně dojde zcela automaticky,

není třeba nové parametry nijak aktivovat.

Děkujeme za přízeň, věříme, že Vás výše uvedená

vylepšení emailové schránky potěší.

Vaše UPC

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

že se na to nevyprdnou a radši neřešej upload :roll:

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
  • po 2 týdnech...
Odesláno

To je pěkné, že zlepšili e-mailovou schránku. Stále ale přetrvává problém, že pokud odešlu/pošlu zprávu přes upcmail, zpráva putuje až půl hodiny, než konečně dorazí, což je celkem zásadní problém.

  • Basic
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Brno-Ponava
Odesláno

to jeste nekdo takovy nesmyslny email pouziva ?

Odesláno
  • Autor

Ja jo a funguje vpohode.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Ten novy email uz bol nasadeny priblizne pred 2 mesiacmi aj na Slovensku. Vobec sa mi nepaci, je neintuitivny, mohli tam nasadit lepsie rozhranie. Ako hlavny email vyuzivam gmail.

Odesláno

No to je dobrý.

Moje přihlašovací údaje do WebMailu jsem zapomněl a tak jsem volal na technickou podporu abych se s nimi poradil a problém vyřešil, jelikož u přihlašovacího formuláře není možnost zaslání nového hesla.

Od té doby co je nový "mejlový" systém mi totiž nechodí ze schránky UPC do gmailu pošta.

Celé roky to šlo bez problému. A najednou to nejde.

Do schránky se nedostanu - nevím už heslo, to nemám možnost si nechat poslat a navíc jsem zjistil že tu nemají ani možnost vytvoření nové schránky.

  • po 3 týdnech...
Odesláno

Dlouhou dobu jsem nepoužíval E-mailové adresy od UPC a když jsem se nyní chtěl po té době znovu přihlásit a udělat pořádek v účtech a adresách, tak to nešlo i když jsem uváděl přihlašovací údaje, které mi byly před dávnem poskytnuty, ani přístup do Webmailu UPC nebyl možný.

 

Přes kontaktní formulář jsem technický problém popsal (včetně přihlašovacích údajů) a zaslal na UPC. Ihned druhý den od zaslání mi technik datové podpory UPC zaslal správné přihlašovací údaje (s tím že změnil přihlašovací heslo) a popsal údaje k přihlášení. Rázem funguje přístup přes Webmail, který se mi musím říct opravdu líbí a samozřejmě fungují i přístupy na E-mailové účty nakonfigurované přes poštovního klienta (v mém případě MS Outlook).

Takže to co nefungovalo, ihned po kontaktu podpory UPC opět funguje. Nemůžu si na ně stěžovat. A to, že jsem nechal účty ležet delší dobu u ledu (využíval jsem jiný primární E-mailový účet) a nezajímal se o ně, byl jenom můj problém a můj nepořádek i proto, že jsem v těch účtech po novém přístupu našel informační zprávy-letáky od společnosti informující o změnách....

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community