Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Zdravím, včera mi dorazil dopis od Karnevalu. Jako stávajícímu uživateli Komplet + T250 mi nabízejí bezplatné zvýšení netu na T2000 - stačí si objednat do konce srpna, doba trvání akce do 31. ledna 2006. Došel vám někomu taky podobný dopis? Pokud by v tom nebyl nějaký háček, jevilo by se to jako velmi hezký bonus stávajícím uživatelům!!! Takže?

Odesláno

zvyseni na jak dlouho?...to zni hodne podivne...

Odesláno

Volal jsem si na infolajnu a je to tak. Akční nabídka platí do 31.1.2006 a po tu dobu bych měl mít Turbo2000 za cenu co mám nyní Turbo250 - spolu s Kompletem. Podmínkou je, že nesmím během trvání akce službu zrušit (což beztak neplánuji) a navíc zdarma na konci akce přejít zpět na nižší tarif... Zasílají mi smlouvu, snad vše hladce klapne!

Odesláno

Me dokonce volal nejaky zastupce Karnevalu a take mi to nabizel. Ikdyz o bezplatnem prevodu se nezminil. Musim se o tom vice informovat jinak to za zkousku stoji

Odesláno

aha, jsem si nevsimnul toho Kompletu...asi zamereno na udrzeni zakazniku televize...

Odesláno

Jo je to super, už mi to doma týden frčí, nemá to opravdu žádný "háček", jen se to potom musí včas (do 20.1.2006) vypovědět... toť vše..

 

Zdravím, včera mi dorazil dopis od Karnevalu. Jako stávajícímu uživateli Komplet + T250 mi nabízejí bezplatné zvýšení netu na T2000 - stačí si objednat do konce srpna, doba trvání akce do 31. ledna 2006. Došel vám někomu taky podobný dopis? Pokud by v tom nebyl nějaký háček, jevilo by se to jako velmi hezký bonus stávajícím uživatelům!!! Takže?
  • po 2 týdnech...
Odesláno

... už je to týden a furt nic, přitom smlouva potvrzená dorazila. Zkusil jsem napsat dopoledne tím online formulářem k nim a zatím bez odezvy - jenže oni tam snad nemají zveřejněný žádný mail, tak snad tohle jim dorazilo :roll:

Odesláno

Standartně se zpracovávaj online formuláře do 3 pracovních dnů nejpozději, pokavaď se ovšem nejedná o reklamaci či stížnost kterou je třeba dukladně prošetřit.

Odesláno

P.S.: pokavaď se jedná o věci ohledně internetu (mimo plateb za internet) posílej emaily s dotazama na internet@karneval.cz . Tady se odpovědi dočkáš nejpozději do dvou pracovních dnů. Samozřejmě vždy záleží na počtu emailů a jiných okolnostech, takže to ber s rezervou. :wink:

Odesláno

... mail si určitě poznačím kdyby náhodou něco. Já počkám přes pondělek a pokud to nebude svištět rychleji tak se jim v úterý ozvu, zase je nechci uhánět abych nevypadal jako nevděčník co dostane něco navíc zdarma a ještě remcá :-) Na druhou stranu, ostatní to už mají zprovozněno, tak aby na mne nezapomněli... 8)

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community