Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Hele jestli mas moznost tak to nafot a popis jak to mas presne zapojene a jak to funguje a snad ti relevantne poradime.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • po 2 týdnech...
Odesláno

Přítelkyně jede TV přes UPC. Vyměnil jsem jí starou televizi (CRT Thomson) za zánovní placatou a přestaly jí fungovat některé programy (Barrandov, Prima Love, Fanda, Nova Cinema a Prima Cool - možná i další). Jede přitom přes Set-Up box, takže televize je přes SCART jako monitor. Nemáte někdo tušení, čím by to mohlo být?

Odesláno

To je celej mux, takze spatnej signal-

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Je tam jeden malý problém. Ona jede na rozdvojku dva Set-Up boxy. Jeden sleduje ona a druhý má syn v pokoji a tam to chytá v pohodě. :scratch::shock:

Odesláno

Mimochodem, já přes UPC nejedu, takže co je to "mux"?

Odesláno

MUX je Multiplex (frekvence, na které běží audio a video). Na jednom kanále namísto jedné televizní stanice (dříve analogové) vysílá tzv. multiplex, který může obsahovat hned několik digitálních televizních nebo rozhlasových stanic a doplňkových služeb (EPG, teletext apod.).

A problém může být v té rozvojce. Nejdříve ale zkuste spustit znovuvyhledání kanálů na STB. Nepoužijte automatické, ale manuální a neměňte v něm nic (je to již přednastaveno). Pokud je to znovu nenajde, opravdu je tam problém se signálem a pak je potřeba zkontrolovat rozvody doma -> nejdříve zkontrolovat, zda jsou kabely všude dotlačené, zda jsou koncovky a konektory v pořádku, zda není někde poškozen kabel nebo jeho stínění (obal). Pokud nic, tak vyřadit rozbočovač a zapojit STB, kde kanály zmizely napřímo. Pokud ani to nepomůže, vyměnit koaxiální kabel a opět zapojit napřímo. Tím zjistíte, zda je to rozbočovačem a nebo kabelem.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Moc děkuju za vysvětlení i za radu.

Odesláno

Nemáte zač :) a jak jste dopadli? Podařilo se najít závadu?

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Po nějaké době programy samy naskočily. Druhý den se to opakovalo asi od osmi do půl desáté. Připadá mi, že je tam asi připojeno víc uživatelů než je únosné, těžko říci.

Odesláno

Na toto počet uživatelů nemá vliv. Spíše bych to tipoval na nějaké rušení od někoho. Stálo by tedy za to, na doby výpadků objednat technika.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community