Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Ahoj,

byla bych ráda za radu. Mám Cisco modem, router Belkin, 60 mb internet. Cca týden se mi vždy přesně co 80 minut odpojí a zapojí internet/WAN.

Výpis z logu routeru (tohle to vypíše co 80 minut, odejde internet ve všech zařízeních a zase naběhne, tzn. přeruší se např. stahování):

 

12/16/2012 20:55:01 DHCP Client: [WAN]Receive Ack from 10.137.64.1,Lease time=16650

12/16/2012 20:55:01 DHCP Client: [WAN]Send Request, Request IP=89.177.xxx.xxx

12/16/2012 20:55:01 DHCP Client: [WAN]Receive Offer from 10.137.64.1

12/16/2012 20:55:01 DHCP Client: [WAN]Send Discover

12/16/2012 20:54:48 DHCP Client: [WAN]Send Release

 

12/16/2012 22:14:54 DHCP Client: [WAN]Receive Ack from 10.137.64.1,Lease time=11857

12/16/2012 22:14:54 DHCP Client: [WAN]Send Request, Request IP=89.177.xxx.xxx

12/16/2012 22:14:54 DHCP Client: [WAN]Receive Offer from 10.137.64.1

12/16/2012 22:14:54 DHCP Client: [WAN]Send Discover

12/16/2012 22:14:41 DHCP Client: [WAN]Send Release

 

 

Mám hledat chybu v modemu, routeru nebo u UPC? DÍKY MOC!

Odesláno

chybu musíš hledat vždycky nejdřív u sebe, jinak by to mohlo vyjít pěkně draho :lol:

takže klasika a prevence - aktualizovat firmware v routeru ze stránek výrobce, klidně vyresetovat a znova nastavit wifi, restartovat modem a pak se uvidí 8)

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

chyba je v routeru belkin ten jsem mel rok a pul 20x reset a toho rozcilovani neustale vypadky atd letel do kose ted mam TL-WR1043ND a neda se to srovnat nepada a jede bez problemu

Odesláno

no je pravda, že belkin dělá bordel i přímo v síti centrio, nějaký problémy s ip adresama či co...

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Podezřívám teda router, udělala jsem ten reset špendlíkem, zatím beze změny. :-( Jak mám ten modem od UPC Cisco, vzadu je tlačítko Reboot EMTA, můžu to zmáčknout? Najede mi pak internet? dík

Jo a firmware routeru je aktuální.

Odesláno

Když máš po smrti router, tak k čemu budeš resetovat modem? Prostě router vyhoď a pod stromek si naděl nějaký normální, třeba výše uvedený TP-Link.

Odesláno

Tak já zatím nevím jistě, jestli to dělá router...

Odesláno

To zjistíš snadno tak, že spojíš PC přímo s modemem (bez routeru).

Odesláno

Nevíte náhodou někde co to je vůbec za IP v tom logu ta 10.137.64.1? Myslela jsem si, že právě UPC, ale nejde to nikde dohledat a zde někdo napsal, že to je virus:

http://www.ipaddresser.com/search.php/10.137.64.1

Proč by router tuhle IP kontaktoval?

Odesláno

IP lokátor, to neřeš, s tvým problémem to nemá žádnou souvislost (byť asi čekáš, že se stane zázrak a bude to něčím jiným, než Belkinem, že?).

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community