Odesláno 17. prosince 2012 12 let Ne, klidně koupím router nový, ale jak zjistím, když se připojím kabelem přímo k modemu, že ten problém stále je/nebo není, když nebudu mít ten log a výpadky jsou v řádu sekund? IP lokátor je ten web, to vím, ale proč je v dhcp client v kotaktu s touhle privátní IP? "Receive Offer from 10.137.64.1" Nemůže být modem/router napaden nějakým virem?
Odesláno 17. prosince 2012 12 let reseni je http://www.pc-help.cz/ tam vloz log dle jejich navodu a oni ti pocitac zkontroluji az budes mit vse v poradku stav se znovu sem na pokec Upraveno 18. prosince 2012 12 let uživatelem frelo
Odesláno 17. prosince 2012 12 let Tipnul bych to na interní adresu pro komunikaci modemu a CMTS Super Super+ ALLinONE Vodafone TV Premium, CA modul Praha
Odesláno 17. prosince 2012 12 let Dík, takže myslíš, že problém je tedy v modemu? Je nějaká reálná šance, že mi modem vymění zdarma (mám ho v pronájmu) a jak argumentovat?
Odesláno 17. prosince 2012 12 let Zkus se jeste poptat zde: http://pc.poradna.net/ Jinak jak pise Standa, kazdy kabelovy modem ma svoji IP adresu (interni, v rozsahu 10.xxxx) da se zjistit kdyz ji pingnes, je tam odezva okolo 1ms, ale fakt netusim proc by se mela plest do routeru, tuhle IP adresu vyuziva CMTS ke komunikaci s modemem. Kazdopadne zkus chvily fungovat bez routeru at je jistota kde je problem. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 17. prosince 2012 12 let Pises, ze se prerusi stahovani. Tak muzes prece jednoduse zjistit, jestli pripojeni pc primo na modem.pomohlo.
Odesláno 18. prosince 2012 12 let Přesně tak, propojit z modemu přímo do PC a několik dní sledovat, jestli budou příznaky stejné jako při dříve vloženém Belkinu.
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.