Návštěvník Surikata Odesláno 17. prosince 2012 Sdílet Odesláno 17. prosince 2012 Ne, klidně koupím router nový, ale jak zjistím, když se připojím kabelem přímo k modemu, že ten problém stále je/nebo není, když nebudu mít ten log a výpadky jsou v řádu sekund? IP lokátor je ten web, to vím, ale proč je v dhcp client v kotaktu s touhle privátní IP? "Receive Offer from 10.137.64.1" Nemůže být modem/router napaden nějakým virem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník frelo Odesláno 17. prosince 2012 Sdílet Odesláno 17. prosince 2012 (upraveno) reseni je http://www.pc-help.cz/ tam vloz log dle jejich navodu a oni ti pocitac zkontroluji az budes mit vse v poradku stav se znovu sem na pokec Upraveno 18. prosince 2012 uživatelem frelo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standa Odesláno 17. prosince 2012 Sdílet Odesláno 17. prosince 2012 Tipnul bych to na interní adresu pro komunikaci modemu a CMTS Citovat Super Super+ ALLinONE Vodafone TV Premium, CA modul Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Surikata Odesláno 17. prosince 2012 Sdílet Odesláno 17. prosince 2012 Dík, takže myslíš, že problém je tedy v modemu? Je nějaká reálná šance, že mi modem vymění zdarma (mám ho v pronájmu) a jak argumentovat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 17. prosince 2012 Sdílet Odesláno 17. prosince 2012 Zkus se jeste poptat zde: http://pc.poradna.net/ Jinak jak pise Standa, kazdy kabelovy modem ma svoji IP adresu (interni, v rozsahu 10.xxxx) da se zjistit kdyz ji pingnes, je tam odezva okolo 1ms, ale fakt netusim proc by se mela plest do routeru, tuhle IP adresu vyuziva CMTS ke komunikaci s modemem. Kazdopadne zkus chvily fungovat bez routeru at je jistota kde je problem. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník JirkaH Odesláno 17. prosince 2012 Sdílet Odesláno 17. prosince 2012 Pises, ze se prerusi stahovani. Tak muzes prece jednoduse zjistit, jestli pripojeni pc primo na modem.pomohlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník lejno Odesláno 18. prosince 2012 Sdílet Odesláno 18. prosince 2012 Přesně tak, propojit z modemu přímo do PC a několik dní sledovat, jestli budou příznaky stejné jako při dříve vloženém Belkinu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.