Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Ahoj, koupil jsem jako dárek novou TV a vše jde jak má až doby kdy zasunu CI+ do TV, pak začne tohle

 

 

Nesetkal se někdo s tímto ? zkoušeno bylo 3x CI+ z jiných TV a stále stejné

 

PS: Po zapojení staré TV zpět vše hraje OK na stejný CI+

Odesláno

Co upgrade FW v TV?

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
Odesláno

zkoušel jsem, ale je tam posladní :(

 

EDIT dělá to také na DVB-T

Odesláno

Možná problém s úrovní signálu, některé TV jsou náchylnější na slabší signál

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
Odesláno

V tom podle mého problém nebude, ukazatel signálu byl zelený a 75-80%

Odesláno

jak se to vezme sila signalu 100% kvalita 82 % a sekacka na travu jak prase taky jsem to zazil

Odesláno
vše jde jak má až doby kdy zasunu CI+ do TV, pak začne tohle

 

Jak se chovají volné programy, bez vloženého CAM? Pokud je příjem volných programů bez vloženého modulu bezproblémový, pak je problém v CI rozhraní, možná jen kontakt, ale spíše na reklamaci....

Odesláno

Pokud není karta zasunuta do TV tak hrají všechny volné dobře a čistě, to až po vložení jedné ze tří CI+ co tu mám to začne

 

Jinak ty CI+ SMiT jsou pěknej šrot, mám tu 3ks a třeba do TV v kuchyni jde jeden a zase ten co jde v kuchyni nejde ve dvou dalších TV.

Odesláno

S tím šrotem souhlasím, ale to jsou i původní CAM od TechniSatu. Takže jak jsem psal, reklamace... Případně placená oprava, pokud tím šrotem došlo k mechanickému poškození konektoru CI slotu. Bohužel norma pro PCMCIA karty nepředepisuje mechanický klíč, který by zabránil nesprávnému zasunutí karty do slotu.

Odesláno

Nová TV má malou pojistku tak obráceně to tam jde stuha :) jinak v nebližším možném termínu kontaktuji servis a zeptám se a pak případně objednám další CI+ modul.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community