Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Ahoj, 

Chtěl bych se vás tu zeptat jestli nepozorujete poslední 2-3 dny sníženou maximální rychlost internetu?

V poslední době nejsem schopný se dostat na 150 Mb/s dostanu se maximálně okolo 80 -90 Mb/s.

Další věc je že když zvolím na speedtest.net connections single nedostanu se víc jak cca 32Mb/s dřív to 150Mb/s dosáhlo.

Speedtest od google taky víc jak 32Mb/s nedám (možná měří také single connection?)

Hodnoty v modemu (compal) jsou stejné tak jako dříve,  zkusil jsem restart a měřil jsem to schválně přímo na kabelu, ale je to stejné jako na 5G wifi.

Neproběhla nějaká změna přechodem pod Vodafone?

 

 

speedtest_upc.PNG

speedtes_single.PNG

speedtest_google.PNG

Odesláno

INTERNET 150+

Minimální zaručená úroveň kvality
60 000 / 5 000

Minimální zaručená úroveň kvality je pro každou jednotlivou Službu Internet konkrétně stanovena v ceníku služeb a odpovídá rychlosti stahování a odesílání atd. v denním průměru (tj. za 24 hodin).

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Dobře, ale mávnutím kouzelného proutku se najednou rychlost sníží, ze dne na den? To bych to musel už někdy předtím pozorovat.

Upraveno uživatelem liberal3

Odesláno

Důvodů může být víc, nechal bych tomu cca týden nebo 14 dní a pak to teprve řešil.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Pokud.je signál na modemu ok a nejsou ztráty paketů (zkus změřit),  tak to může být třeba přetížená linka, spousta lidi sedí doma a visí na internetu. 

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Přechodem pod VF žádné změny neproběhly. Restartujte modem vytažením z elektriky a proveďte nová měření. Jestliže ani tak nebude OK, pošlete mi do soukromé zprávy MAC adresu modemu nebo číslo smlouvy.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

U sebe jsem žádný problém s rychlostí nepozoroval.

Pro jistotu jsem to zkusil před chvílí - speedtest.net i speedtest na Google mi ukazují správnou rychlost (145 Mb download a 9.8 Mb upload).

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • STB Kaon K-B3000HDCO, Compal CH7465VF
  • Teplice
Odesláno

Já mám tarif 300/20, poslední měsíc mi to běží 220/20, podle ceníku je minimální zaručená 220/14, takže stěžovat si nemůžu, ale netěší mě to. Dříve jsem běžně naměřil 300/22, asi to přidusili na tu zaručenou úroveň. Teď jsem změřil 180/20, takže víkendy asi jsou ještě horší. Testuji na https://www.speedtest.net/ .

  • Premium
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha 10
Odesláno

Pokud potřebujete garantovanou rychlost, kupte si garantovanou linku. Tyhle speedtesty jsou v reálném použití k ničemu, protoze odrazí ve většině případu rychlost k providerovi, ale ne skutečnou rychlost do internetu.


x iPad x

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community