Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Zdravíčko, tak poslední dobou mě dost zlobí rychlost a stabilita. Dneska jsem k tomu sednul, koupil novej koaxiál, křížový kabel a zkoušel, kde je problém. Pingoval všechno se vším a došel k závěru (resp. nedošel). Odezva mezi modemem a pc <1ms a tyto hodnoty při měření s internetovým připojení 120/10.

 

|------------------------------------------------------------------------------------------|

| WinMTR statistics |

| Host - % | Sent | Recv | Best | Avrg | Wrst | Last |

|------------------------------------------------|------|------|------|------|------|------|

| ip-89-102-255-1.net.upcbroadband.cz - 0 | 257 | 257 | 6 | 21 | 117 | 8 |

| ip-81-27-207-177.net.upcbroadband.cz - 0 | 257 | 257 | 6 | 22 | 154 | 6 |

| 84.116.222.209 - 1 | 257 | 256 | 6 | 20 | 163 | 9 |

| nix2.seznam.cz - 0 | 257 | 257 | 6 | 28 | 316 | 39 |

| www.seznam.cz - 0 | 257 | 257 | 6 | 20 | 120 | 19 |

|________________________________________________|______|______|______|______|______|______|

WinMTR v0.91 GPL V2 by Appnor MSP - Fully Managed Hosting & Cloud Provider

 

Modem Cisco EPC3208

 

Hardware Revision: 1.0

Bootloader Revision: 2.3.1_R3

Current Software Revision: e3200-ESIP-12-v302r125533-120117c_upc

 

Power Level: Signal to Noise Ratio:

Channel 1: 4.8 dBmV 40.6 dB

Channel 2: 4.0 dBmV 40.5 dB

Channel 3: 5.4 dBmV 40.8 dB

Channel 4: 5.4 dBmV 40.4 dB

Channel 5: 5.8 dBmV 40.6 dB

Channel 6: 5.4 dBmV 40.6 dB

Channel 7: 4.6 dBmV 40.5 dB

Channel 8: 4.0 dBmV 40.4 dB

 

Upstream Channels

Power Level:

Channel 1: 39.0 dBmV

Channel 2: 0.0 dBmV

Channel 3: 0.0 dBmV

Channel 4: 0.0 dBmV

 

 

 

pozn.: při testování rychlosti internetu to skáče mezi 45 až 85...

 

Nějaká rada nebo mám už po šestý volat technika, kterej si nebude vědět sám rady, protože to je pokaždý něco jinýho a nakonec jen vymění modem a problémy opět začnou po pár dnech? :-/

Odesláno

takhle se tváří všechno dobře :)

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

To možná, ale přece jen bych očekával rychlost, kterou si platím. Nehledě na to, že pár měsíců nazpátek to šlo bez problémů.

 

Při pořízení rychlejšího internetu:

1612445874.png

 

Po roce používání a cca čtvrtém vyměněném Cisco modemu:

2408256424.png

 

Jinak TV běží v pohodě a to jede na stejným kabelu...

Odesláno

mně se tohle s upc taky párkrát stalo, na vině byla přetížená lokalita, tak sem to reklamoval a dostal slevu...

nejdřív ale musíš vyloučit chybu u sebe všude, kde je to možný, tzn. až tam budeš volat, tak vyjmenovat:

- počítač neni zavirovanej

- testovalo se s jednim počítačem v síti přímo do upc modemu

- žádnej antivir ani firewall nebyl zapnutej

- v době testu nedocházelo k ždánýmu dalšímu zatěžování připojení

- modem si zkoušel restartovat

- kabely sou zasunutý, dotažený a nejsou poškozený

pokud tohle všechno nezkontroluješ a neodrecituješ, pak budou nejdřív hledat chybu u tebe, to je ale zdlouhavej proces a timhle se to urychlí 8) nebo přece jenom zjistíš, že chyba je někde doma, i to se může stát :lol: já je takhle jednou zjebal a pak sem zjistil, že mi tehdá ještě ze stovky udělal padesátku čistící nástroj wintools :lol: svinstvo jedno :?

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Na druhou stranu já bych si tu docela rád nechal přeměřit kabely, protože ten co nám jde do bytu mi příjde dost pochybnej. Tesně před koncovkou do jakýhosi rozbočovače, z kterýho to pak vede zvlášť do modemu a tv, je pěkný "esíčko", aby se ten delší konec vešel dovnitř krabičky. :D Stejně tak koncovky... sice jsou asi půl roku starý od jednoho z techniků upc, ale ten co přijel posledně nám oznámil, že jsou provedený hrozně... Takže bych tu docela uvítal někoho, kdo by dal věci konečně dopořádku. Otázkou zůstává, jestli od nich vůbec můžu očekávat, že přijedou s měřákem a něco užitečnýho krom další výměny modemu udělají.

 

Přetížená lokalita se rozhodně nevylučuje, protože dneska ráno mi šel internet sice pomaleji (poloviční rychlostí), ale bylo to stabilní. Po 10hod to zas skákalo 20Mb nahoru, dolu.

 

//edit: Nevím jestli to dělalo vždy, ale poslední dioda "LINK" přerušovaně bliká oranžovou barvou, je to normální? :D

Odesláno

mělo by to blikat zeleně, jinak jedeš v režimu 100 Mb/s :)

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Aha, tak to je špatně, jestliže má modem propouštět nejmíň 120Mb/s. Zejtra volám UPC, že chci technika a ať si připraví novej modem, multimetr a náhradní koaxiál. :D

Odesláno

tohle většinou vyřeší odpojení a zapojení, jenom se špatně detekovalo spojení 8)

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno
mělo by to blikat zeleně, jinak jedeš v režimu 100 Mb/s :)

Nechci do toho kecat,. ale indikovaná rychlost snad závisí i na následném zařízení (router, pc)?

Odesláno

nikde sem netvrdil opak, ne? :o

přece by neprovozoval 120Mb/s net na routeru, co má jenom 100Mb/s porty :scratch:

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community