Přejít na obsah

Rychlost a stabilita 120/10 (Cisco EPC3208)


Návštěvník Anonymouse512

Doporučené příspěvky

Návštěvník Anonymouse512

Zdravíčko, tak poslední dobou mě dost zlobí rychlost a stabilita. Dneska jsem k tomu sednul, koupil novej koaxiál, křížový kabel a zkoušel, kde je problém. Pingoval všechno se vším a došel k závěru (resp. nedošel). Odezva mezi modemem a pc <1ms a tyto hodnoty při měření s internetovým připojení 120/10.

 

|------------------------------------------------------------------------------------------|

| WinMTR statistics |

| Host - % | Sent | Recv | Best | Avrg | Wrst | Last |

|------------------------------------------------|------|------|------|------|------|------|

| ip-89-102-255-1.net.upcbroadband.cz - 0 | 257 | 257 | 6 | 21 | 117 | 8 |

| ip-81-27-207-177.net.upcbroadband.cz - 0 | 257 | 257 | 6 | 22 | 154 | 6 |

| 84.116.222.209 - 1 | 257 | 256 | 6 | 20 | 163 | 9 |

| nix2.seznam.cz - 0 | 257 | 257 | 6 | 28 | 316 | 39 |

| www.seznam.cz - 0 | 257 | 257 | 6 | 20 | 120 | 19 |

|________________________________________________|______|______|______|______|______|______|

WinMTR v0.91 GPL V2 by Appnor MSP - Fully Managed Hosting & Cloud Provider

 

Modem Cisco EPC3208

 

Hardware Revision: 1.0

Bootloader Revision: 2.3.1_R3

Current Software Revision: e3200-ESIP-12-v302r125533-120117c_upc

 

Power Level: Signal to Noise Ratio:

Channel 1: 4.8 dBmV 40.6 dB

Channel 2: 4.0 dBmV 40.5 dB

Channel 3: 5.4 dBmV 40.8 dB

Channel 4: 5.4 dBmV 40.4 dB

Channel 5: 5.8 dBmV 40.6 dB

Channel 6: 5.4 dBmV 40.6 dB

Channel 7: 4.6 dBmV 40.5 dB

Channel 8: 4.0 dBmV 40.4 dB

 

Upstream Channels

Power Level:

Channel 1: 39.0 dBmV

Channel 2: 0.0 dBmV

Channel 3: 0.0 dBmV

Channel 4: 0.0 dBmV

 

 

 

pozn.: při testování rychlosti internetu to skáče mezi 45 až 85...

 

Nějaká rada nebo mám už po šestý volat technika, kterej si nebude vědět sám rady, protože to je pokaždý něco jinýho a nakonec jen vymění modem a problémy opět začnou po pár dnech? :-/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Anonymouse512

To možná, ale přece jen bych očekával rychlost, kterou si platím. Nehledě na to, že pár měsíců nazpátek to šlo bez problémů.

 

Při pořízení rychlejšího internetu:

1612445874.png

 

Po roce používání a cca čtvrtém vyměněném Cisco modemu:

2408256424.png

 

Jinak TV běží v pohodě a to jede na stejným kabelu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mně se tohle s upc taky párkrát stalo, na vině byla přetížená lokalita, tak sem to reklamoval a dostal slevu...

nejdřív ale musíš vyloučit chybu u sebe všude, kde je to možný, tzn. až tam budeš volat, tak vyjmenovat:

- počítač neni zavirovanej

- testovalo se s jednim počítačem v síti přímo do upc modemu

- žádnej antivir ani firewall nebyl zapnutej

- v době testu nedocházelo k ždánýmu dalšímu zatěžování připojení

- modem si zkoušel restartovat

- kabely sou zasunutý, dotažený a nejsou poškozený

pokud tohle všechno nezkontroluješ a neodrecituješ, pak budou nejdřív hledat chybu u tebe, to je ale zdlouhavej proces a timhle se to urychlí 8) nebo přece jenom zjistíš, že chyba je někde doma, i to se může stát :lol: já je takhle jednou zjebal a pak sem zjistil, že mi tehdá ještě ze stovky udělal padesátku čistící nástroj wintools :lol: svinstvo jedno :?

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Anonymouse512

Na druhou stranu já bych si tu docela rád nechal přeměřit kabely, protože ten co nám jde do bytu mi příjde dost pochybnej. Tesně před koncovkou do jakýhosi rozbočovače, z kterýho to pak vede zvlášť do modemu a tv, je pěkný "esíčko", aby se ten delší konec vešel dovnitř krabičky. :D Stejně tak koncovky... sice jsou asi půl roku starý od jednoho z techniků upc, ale ten co přijel posledně nám oznámil, že jsou provedený hrozně... Takže bych tu docela uvítal někoho, kdo by dal věci konečně dopořádku. Otázkou zůstává, jestli od nich vůbec můžu očekávat, že přijedou s měřákem a něco užitečnýho krom další výměny modemu udělají.

 

Přetížená lokalita se rozhodně nevylučuje, protože dneska ráno mi šel internet sice pomaleji (poloviční rychlostí), ale bylo to stabilní. Po 10hod to zas skákalo 20Mb nahoru, dolu.

 

//edit: Nevím jestli to dělalo vždy, ale poslední dioda "LINK" přerušovaně bliká oranžovou barvou, je to normální? :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Anonymouse512

Aha, tak to je špatně, jestliže má modem propouštět nejmíň 120Mb/s. Zejtra volám UPC, že chci technika a ať si připraví novej modem, multimetr a náhradní koaxiál. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Retiree
mělo by to blikat zeleně, jinak jedeš v režimu 100 Mb/s :)

Nechci do toho kecat,. ale indikovaná rychlost snad závisí i na následném zařízení (router, pc)?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...