Návštěvník Odesláno 2. ledna 2013 Sdílet Odesláno 2. ledna 2013 Ať zapojený router n-kový třídy nebo noťas, pořád bliká oranžově, takže tam problém nevidím. A nastavení je taky správný, defaultně vybraný mixed mod n/g/b a i když navolím pouze n, tak pořád oranžový... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Kulombo Odesláno 2. ledna 2013 Sdílet Odesláno 2. ledna 2013 A má ten router a noťas 1Gb porty? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 3. ledna 2013 Sdílet Odesláno 3. ledna 2013 no to nevím ale zelenou fixu jsem již koupil na prěmalování světýlka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Anonymouse512 Odesláno 3. ledna 2013 Sdílet Odesláno 3. ledna 2013 Samozřejmě ža mají 1gb porty, jinak by mi tam nikdy předtím ten internet nejel přes 100Mb/s. Já už na to nemám nervy, dneska volám upc ať se na to podívá technik. PS: Vtípek se zelenou fixou by ti možná vyšel tehdy, kdyby se neukazovala u každého příspěvku ip adresa. EDIT: Nastavil jsem porty na 1Gb místo automaticky a asi po 20. restartování modemu, kdy se to nahodile 2x tvářilo jako připojení 1Gb po dobu 5sec se mi při nastavení zpět na automaticky povedlo připojit modem na 1Gb místo 100Mb. Hurá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Miras Odesláno 3. ledna 2013 Sdílet Odesláno 3. ledna 2013 Tak to mám stejný problém, taky mám místo 120 ted nějak 20. Už si tam volal jestli třeba něco neříkali ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Anonymouse512 Odesláno 3. ledna 2013 Sdílet Odesláno 3. ledna 2013 Volal, podle toho borce, kterýmu jsem se dovolal je normální, že mám rychlost připojení 60Mb/s ikdyž platím 120Mb/s a dříve mi to takovou rychlostí šlo. Takže jsem s ním rovnou domluvil datum, kdy přijede technik, protože s takovým člověkem jsem opravdu nebyl ochotnej cokoliv řešit. V pondělí by měl dorazit kvalifikovaný člověk s vlastním notebookem, abych eliminoval, že je chyba u mne, a s multimeterem, aby to tu proměřil. Potom dám zas vědět, jak to dopadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Miras Odesláno 3. ledna 2013 Sdílet Odesláno 3. ledna 2013 můžeš mi prosímtě říct číslo kam se má volat v tomhle případě. Dík předem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Anonymouse512 Odesláno 3. ledna 2013 Sdílet Odesláno 3. ledna 2013 Tel.: 241 005 100, pak se budeš muset proklikat samoobsluhou než tě přepojí na operátora. Hodně štěstí. A nezapomeň si připravit číslo smlouvy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 3. ledna 2013 Sdílet Odesláno 3. ledna 2013 V hlasovém automatu využijte volby 2 a doporučuji si předem pročíst toto: http://www.upc.cz/klientske-centrum/kon ... 03897.html Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.