Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Najednou se mi stalo, že mi jdou jen neplacené programy(hlásí to, že je zakódovaný kanál) a mezi televizními programy mám radia CLV a Fun One Station.

 

Úroveň signálu je:69-71%

Kvalita signálu je:97-99%

Podmíněný přístup v menu hlásí inicializuju.

 

V čem by mohl být problém?

Odesláno

Zavolejte na UPC, odešel ti STB

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
Odesláno

Křišťálovou kouli mám v zastavárně, takže jen tipuju. Jedná se o televizor s CI rozhraním, zatím nám neznámé značky. CA modul je zakoupený až v roce 2012, čili jedná se o standard CI Plus. Už se tu popisovalo několik odlišných případů chování těchto modulů, patrně se jedná o vlastnost/chybu firmware.

Rada žádná, vyčkat, zda se CAM nechytí, vypnout/zapnout tv, vypnout tv ze sítě (vytažením síťové šňůry ze zásuvky) a doufat. Jsi-li věřící, tak se i modlit.

Chyba může být i v CI rozhraní televizoru, třeba poškozený konektor, nebo je CAM jen špatně zasunutý do slotu...

 

Nebo se o televizor nejedná a pravdu má Standa

Odesláno

To jsem zapomněl dodat: televizi mám přes settopbox, konkrétně tenhle:http://bit.ly/UAx9CQ

Ještě zkusím akutalizovat firmware a znovu naladit programy a když to nepomůže, pak holt bude muset přijet technik. Nic jsem nedělal, prostě ty programy sami od sebe přestaly hrát...

Odesláno

Když jsem si přečetl "jdou mi jen neplacené programy" tak mě jako první napadlo něco úplně jiného.

Kolikáteho je dnes? Nevypršelo náhodou "předplatné"? Možná by to chtělo zkontrolovat, nechat zapnuté a požádat o obnovení...

 

Asi tomu málo rozumím. Ty ostatní odpovědi vypadají líp. :)

Odesláno

Haha, čekal, kdo se mne na to zeptá. Kabelovka vždy byla a i ted je řádně zaplacená. :D

Odesláno

Jelikož "Podmíněný přístup" hlásí "inicializuji" tak je buď blbá karta nebo STB (99,9% STB) tak volej na výměnu. Nemá smysl čekat a zkoušet upgradovat STB, nic to nepomůže

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
Odesláno
Haha, čekal, kdo se mne na to zeptá. Kabelovka vždy byla a i ted je řádně zaplacená. :D

Já nemyslel na tvou chybu, zda jsi ty zaplatil, ale zda karta ví, že máš zaplaceno.

 

To je trochu rozdíl. ;) Tedy co hlásí karta?

Odesláno

Že by "Inicializuji" , jak psal v prvním příspěvku ;-)

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
Odesláno

Tak jsem volal na UPC a tam mi řekli to samé, co Standa:chyba v kartě nebo v STB. To se zjistí, až mne navštíví jejich technik. :D

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community