Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Mě se stalo v pondělí to samý co vám. Fakt divný, že z ničeho nic! Já teda mám vlastní STB Samsung. Nejnovější firmware, 5x přelaďovaný, vytaženej modul, očištěnej a stejně nic nepomohlo. Volal jsem UPC, prý může být vadná čtečka karet v přístroji nebo samozřejmě poškozená karta (čip). Všechno mám asi tak 4 měsíce, že čip odešel jen tak, to se mě nechce věřit!!!! Taky nevěřím, že by Samsung po necelým půl roku vykazoval už poruchu..... Nejlepší je s celým modulem zajít k někomu a tam to vyzkoušet. Tam se pozná, kde je chyba! Ale pokud technik zjistí, že chyba je na mé straně nechá si zaplatit výjezd 400,-! Ozvěte se, jak jste dopadli... Díkec!!!!

Odesláno

Ja bych to tipl jen na problem s predplatnym, ktere zrejme nedorazilo na kartu, takze budto TV (či STB) nechat zapnutou treba na nekterem kanalu z prvniho multiplexu (CT1 ...), nebo zavolat na UPC a nechat si postal obnovovaci signal, tzv. refresh.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Vždy je potřebovat kouknout co je ve stavu předplatného na aktuální měsíc. Pokud tam aktuální měsíc není nebo je tam 01000000 tak volat na UPC co se děje. Někde se tady psalo, že překryv předplatného je 7 dní do následujícího měsíce. Takže pokud je problém s předplatným, projeví se to 8. v měsíci

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
Odesláno

Jestli je špatný čip na kartě nebo čtečka, tak se do informací o předplatném nedostaneš. Přístroj se prostě chová, jako by tam žádnou kartu neměl.

Odesláno

Tak špatný! Modul i karta jsou OK. Samsung bohužel vydržel jen půl roku!!!! A dávám ho do servisu.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community