Přejít na obsah

Kotrmelce při snižování tarifu (z FB32 na FB30)


Návštěvník filipskokan

Doporučené příspěvky

Návštěvník filipskokan

Chtěl bych se zeptat na Vaší zkušenost nebo názor.

 

Před cca 3/4 rokem UPC změnilo stávající tarify na jiné s vyšší rychlostí a v některých případech za stejnou cenu, v jiných případech za trochu vyšší cenu. To je zdánlivě dobrá zpráva.

 

Nebudu teď mluvit o změně v oblasti pronájmu modemu - co mě zaujalo, byla změna na tarif fiberpower 32. Tento tarif existuje pouze pro stávající zákazníky a pro nové zákazníky je přístupný pouze tarif fiberpower 30.

 

Rozdíl? 2MB v rychlosti, 50Kč v ceně.. (neberu v potaz slevovou akci na prvních 6 měsíců). Etické a korektní by bylo zvýšit původní tarif pouze na fiberpower 30 a snížit cenu o 50kč..

 

Pokud si nějaký všímavý uživatel chtěl změnit tarif na ekonomičtější FB30 (protože co si budeme povídat, tak 2MB v rychlosti nepoznáte, ale 50Kč měsíčně ano), tak narazil na poplatek 300kč za snížení tarifu.

 

Tento poplatek po něm chtěli i přesto, že on si ve smlouvě sjednal nižší tarif s nižší rychlostí než FB30 a UPC samo zvedlo jeho tarif na FB32.. (Už s tímto by se dalo uspět u soudu, kdyby na to ovšem měl někdo čas a chuť..). I tak se vyplatí tarif si snížit. První rok je úspora pouze 336kč, ale každý další už 636kč a to za snížení rychlosti o pouhé 2MB.

 

Co je ovšem zajímavé, tak tu existuje jiná cesta. Můžete původní smlouvu vypovědět a sjednat si novou. Zaplatíte dvakrát za poštovné (odeslání výpovědi smlouvy, odeslání modemu) a jednorázový poplatek za sjednání služby (100kč) a pak máte tarif o 50Kč levnější a dokonce můžete využít neustále se opakující slevové akce na slevu cca 100kč měsíčně na půl roku.. Ve finále tedy uspoříte za první rok cca 1.100Kč a každý další rok 636kč. V případě, že by UPC vymyslelo nějakou fintu proč Vás nepovažovat za nového zákazníka, tak bude úspora za první rok stále cca 500kč.

 

Paradoxní je, že i když UPC na zákaznické lince navrhnete, že se tomu papírování vyhnete - oni Vám sníží tarif bez poplatku a Vy nebude nárokovat slevu za nového uživatele (což je pro UPC úspora cca 464kč + 2x výjezd technika + práce několika dalších zaměstnanců), tak na to bohužel neslyší..

 

Pěkná je ovšem pointa celého příběhu. Když se přeci jen rozhodnete a na klientském centru smlouvu vypovíte, tak Vám řeknou, že Vám do dvou dnů zavolá jejich pracovník a výpověď s Vámi vyřídí. S tím pak dojdete poměrně snadno k tomu, že Vám tarif sníží na FB30 nejen bezplatně, ale také s okamžitou platností..

 

Netvrdím tady, že by neměla společnost nárok na změnu podmínek nebo nastavení nějakých poplatků za služby, ale imho by je měla dělat a nastavovat bez zjevné snahy uvést zákazníky v omyl a s ohledem na to, že je pro ně dlouholetý, pravidelně platící a spokojený zákazník důležitější než fintou získaných pár korun navíc..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v upc se musí všechno řešit složitě přesně podle zavedenejch postupů, jakákoliv individuální odchylka od systému neni přístupná...

jestli chceš něco výhodnějšího a podle standardních postupů to vychází komplikovaně nebo už nevýhodně, vždycky je nejjednodušší obětovat těch pár korun na dopis s výpovědí a pak to de snadno...

ještě v dobách, kdy šlo výpověď řešit formulář, sem to tak dělal běžně k naprostý spokojenosti s výsledkem 8)

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník lejno
Chtěl bych se zeptat na Vaší zkušenost nebo názor.

 

Před cca 3/4 rokem UPC změnilo stávající tarify na jiné s vyšší rychlostí a v některých případech za stejnou cenu, v jiných případech za trochu vyšší cenu. To je zdánlivě dobrá zpráva.

 

Nebudu teď mluvit o změně v oblasti pronájmu modemu - co mě zaujalo, byla změna na tarif fiberpower 32. Tento tarif existuje pouze pro stávající zákazníky a pro nové zákazníky je přístupný pouze tarif fiberpower 30.

 

Rozdíl? 2MB v rychlosti, 50Kč v ceně.. (neberu v potaz slevovou akci na prvních 6 měsíců). Etické a korektní by bylo zvýšit původní tarif pouze na fiberpower 30 a snížit cenu o 50kč..

 

Pokud si nějaký všímavý uživatel chtěl změnit tarif na ekonomičtější FB30 (protože co si budeme povídat, tak 2MB v rychlosti nepoznáte, ale 50Kč měsíčně ano), tak narazil na poplatek 300kč za snížení tarifu.

 

Tento poplatek po něm chtěli i přesto, že on si ve smlouvě sjednal nižší tarif s nižší rychlostí než FB30 a UPC samo zvedlo jeho tarif na FB32.. (Už s tímto by se dalo uspět u soudu, kdyby na to ovšem měl někdo čas a chuť..). I tak se vyplatí tarif si snížit. První rok je úspora pouze 336kč, ale každý další už 636kč a to za snížení rychlosti o pouhé 2MB.

 

Co je ovšem zajímavé, tak tu existuje jiná cesta. Můžete původní smlouvu vypovědět a sjednat si novou. Zaplatíte dvakrát za poštovné (odeslání výpovědi smlouvy, odeslání modemu) a jednorázový poplatek za sjednání služby (100kč) a pak máte tarif o 50Kč levnější a dokonce můžete využít neustále se opakující slevové akce na slevu cca 100kč měsíčně na půl roku.. Ve finále tedy uspoříte za první rok cca 1.100Kč a každý další rok 636kč. V případě, že by UPC vymyslelo nějakou fintu proč Vás nepovažovat za nového zákazníka, tak bude úspora za první rok stále cca 500kč.

 

Paradoxní je, že i když UPC na zákaznické lince navrhnete, že se tomu papírování vyhnete - oni Vám sníží tarif bez poplatku a Vy nebude nárokovat slevu za nového uživatele (což je pro UPC úspora cca 464kč + 2x výjezd technika + práce několika dalších zaměstnanců), tak na to bohužel neslyší..

 

Pěkná je ovšem pointa celého příběhu. Když se přeci jen rozhodnete a na klientském centru smlouvu vypovíte, tak Vám řeknou, že Vám do dvou dnů zavolá jejich pracovník a výpověď s Vámi vyřídí. S tím pak dojdete poměrně snadno k tomu, že Vám tarif sníží na FB30 nejen bezplatně, ale také s okamžitou platností..

 

Netvrdím tady, že by neměla společnost nárok na změnu podmínek nebo nastavení nějakých poplatků za služby, ale imho by je měla dělat a nastavovat bez zjevné snahy uvést zákazníky v omyl a s ohledem na to, že je pro ně dlouholetý, pravidelně platící a spokojený zákazník důležitější než fintou získaných pár korun navíc..

Co si budeme povídat - kdo pozná měsíčně 50Kč, tak by snad neměl ani služeb UPC využívat.

 

U soudu by to nemělo šanci na úspěch vůbec, protože změnu oznamuje UPC dopředu a je právem zákazníka smlouvu v takovém případě vypovědět. A pokud to neudělá, tak s novými podmínkami souhlasí a tudíž si pak nemá na co stěžovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...