Návštěvník filipskokan Odesláno 11. ledna 2013 Sdílet Odesláno 11. ledna 2013 Chtěl bych se zeptat na Vaší zkušenost nebo názor. Před cca 3/4 rokem UPC změnilo stávající tarify na jiné s vyšší rychlostí a v některých případech za stejnou cenu, v jiných případech za trochu vyšší cenu. To je zdánlivě dobrá zpráva. Nebudu teď mluvit o změně v oblasti pronájmu modemu - co mě zaujalo, byla změna na tarif fiberpower 32. Tento tarif existuje pouze pro stávající zákazníky a pro nové zákazníky je přístupný pouze tarif fiberpower 30. Rozdíl? 2MB v rychlosti, 50Kč v ceně.. (neberu v potaz slevovou akci na prvních 6 měsíců). Etické a korektní by bylo zvýšit původní tarif pouze na fiberpower 30 a snížit cenu o 50kč.. Pokud si nějaký všímavý uživatel chtěl změnit tarif na ekonomičtější FB30 (protože co si budeme povídat, tak 2MB v rychlosti nepoznáte, ale 50Kč měsíčně ano), tak narazil na poplatek 300kč za snížení tarifu. Tento poplatek po něm chtěli i přesto, že on si ve smlouvě sjednal nižší tarif s nižší rychlostí než FB30 a UPC samo zvedlo jeho tarif na FB32.. (Už s tímto by se dalo uspět u soudu, kdyby na to ovšem měl někdo čas a chuť..). I tak se vyplatí tarif si snížit. První rok je úspora pouze 336kč, ale každý další už 636kč a to za snížení rychlosti o pouhé 2MB. Co je ovšem zajímavé, tak tu existuje jiná cesta. Můžete původní smlouvu vypovědět a sjednat si novou. Zaplatíte dvakrát za poštovné (odeslání výpovědi smlouvy, odeslání modemu) a jednorázový poplatek za sjednání služby (100kč) a pak máte tarif o 50Kč levnější a dokonce můžete využít neustále se opakující slevové akce na slevu cca 100kč měsíčně na půl roku.. Ve finále tedy uspoříte za první rok cca 1.100Kč a každý další rok 636kč. V případě, že by UPC vymyslelo nějakou fintu proč Vás nepovažovat za nového zákazníka, tak bude úspora za první rok stále cca 500kč. Paradoxní je, že i když UPC na zákaznické lince navrhnete, že se tomu papírování vyhnete - oni Vám sníží tarif bez poplatku a Vy nebude nárokovat slevu za nového uživatele (což je pro UPC úspora cca 464kč + 2x výjezd technika + práce několika dalších zaměstnanců), tak na to bohužel neslyší.. Pěkná je ovšem pointa celého příběhu. Když se přeci jen rozhodnete a na klientském centru smlouvu vypovíte, tak Vám řeknou, že Vám do dvou dnů zavolá jejich pracovník a výpověď s Vámi vyřídí. S tím pak dojdete poměrně snadno k tomu, že Vám tarif sníží na FB30 nejen bezplatně, ale také s okamžitou platností.. Netvrdím tady, že by neměla společnost nárok na změnu podmínek nebo nastavení nějakých poplatků za služby, ale imho by je měla dělat a nastavovat bez zjevné snahy uvést zákazníky v omyl a s ohledem na to, že je pro ně dlouholetý, pravidelně platící a spokojený zákazník důležitější než fintou získaných pár korun navíc.. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3694-kotrmelce-p%C5%99i-sni%C5%BEov%C3%A1n%C3%AD-tarifu-z-fb32-na-fb30/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 11. ledna 2013 Sdílet Odesláno 11. ledna 2013 v upc se musí všechno řešit složitě přesně podle zavedenejch postupů, jakákoliv individuální odchylka od systému neni přístupná... jestli chceš něco výhodnějšího a podle standardních postupů to vychází komplikovaně nebo už nevýhodně, vždycky je nejjednodušší obětovat těch pár korun na dopis s výpovědí a pak to de snadno... ještě v dobách, kdy šlo výpověď řešit formulář, sem to tak dělal běžně k naprostý spokojenosti s výsledkem Citovat - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3694-kotrmelce-p%C5%99i-sni%C5%BEov%C3%A1n%C3%AD-tarifu-z-fb32-na-fb30/#findComment-60608 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník lejno Odesláno 11. ledna 2013 Sdílet Odesláno 11. ledna 2013 Chtěl bych se zeptat na Vaší zkušenost nebo názor. Před cca 3/4 rokem UPC změnilo stávající tarify na jiné s vyšší rychlostí a v některých případech za stejnou cenu, v jiných případech za trochu vyšší cenu. To je zdánlivě dobrá zpráva. Nebudu teď mluvit o změně v oblasti pronájmu modemu - co mě zaujalo, byla změna na tarif fiberpower 32. Tento tarif existuje pouze pro stávající zákazníky a pro nové zákazníky je přístupný pouze tarif fiberpower 30. Rozdíl? 2MB v rychlosti, 50Kč v ceně.. (neberu v potaz slevovou akci na prvních 6 měsíců). Etické a korektní by bylo zvýšit původní tarif pouze na fiberpower 30 a snížit cenu o 50kč.. Pokud si nějaký všímavý uživatel chtěl změnit tarif na ekonomičtější FB30 (protože co si budeme povídat, tak 2MB v rychlosti nepoznáte, ale 50Kč měsíčně ano), tak narazil na poplatek 300kč za snížení tarifu. Tento poplatek po něm chtěli i přesto, že on si ve smlouvě sjednal nižší tarif s nižší rychlostí než FB30 a UPC samo zvedlo jeho tarif na FB32.. (Už s tímto by se dalo uspět u soudu, kdyby na to ovšem měl někdo čas a chuť..). I tak se vyplatí tarif si snížit. První rok je úspora pouze 336kč, ale každý další už 636kč a to za snížení rychlosti o pouhé 2MB. Co je ovšem zajímavé, tak tu existuje jiná cesta. Můžete původní smlouvu vypovědět a sjednat si novou. Zaplatíte dvakrát za poštovné (odeslání výpovědi smlouvy, odeslání modemu) a jednorázový poplatek za sjednání služby (100kč) a pak máte tarif o 50Kč levnější a dokonce můžete využít neustále se opakující slevové akce na slevu cca 100kč měsíčně na půl roku.. Ve finále tedy uspoříte za první rok cca 1.100Kč a každý další rok 636kč. V případě, že by UPC vymyslelo nějakou fintu proč Vás nepovažovat za nového zákazníka, tak bude úspora za první rok stále cca 500kč. Paradoxní je, že i když UPC na zákaznické lince navrhnete, že se tomu papírování vyhnete - oni Vám sníží tarif bez poplatku a Vy nebude nárokovat slevu za nového uživatele (což je pro UPC úspora cca 464kč + 2x výjezd technika + práce několika dalších zaměstnanců), tak na to bohužel neslyší.. Pěkná je ovšem pointa celého příběhu. Když se přeci jen rozhodnete a na klientském centru smlouvu vypovíte, tak Vám řeknou, že Vám do dvou dnů zavolá jejich pracovník a výpověď s Vámi vyřídí. S tím pak dojdete poměrně snadno k tomu, že Vám tarif sníží na FB30 nejen bezplatně, ale také s okamžitou platností.. Netvrdím tady, že by neměla společnost nárok na změnu podmínek nebo nastavení nějakých poplatků za služby, ale imho by je měla dělat a nastavovat bez zjevné snahy uvést zákazníky v omyl a s ohledem na to, že je pro ně dlouholetý, pravidelně platící a spokojený zákazník důležitější než fintou získaných pár korun navíc.. Co si budeme povídat - kdo pozná měsíčně 50Kč, tak by snad neměl ani služeb UPC využívat. U soudu by to nemělo šanci na úspěch vůbec, protože změnu oznamuje UPC dopředu a je právem zákazníka smlouvu v takovém případě vypovědět. A pokud to neudělá, tak s novými podmínkami souhlasí a tudíž si pak nemá na co stěžovat. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3694-kotrmelce-p%C5%99i-sni%C5%BEov%C3%A1n%C3%AD-tarifu-z-fb32-na-fb30/#findComment-60614 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 11. ledna 2013 Sdílet Odesláno 11. ledna 2013 Nutno dotat, ze se neznizi pouze download o 2 MBit, ale take upload o 0,5 MBit z 1,5 na 1 Mbit. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3694-kotrmelce-p%C5%99i-sni%C5%BEov%C3%A1n%C3%AD-tarifu-z-fb32-na-fb30/#findComment-60622 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 11. ledna 2013 Sdílet Odesláno 11. ledna 2013 download je ve všech případech stejnej - 32 Mb/s, a že místo 1,5 je 1,1 no... Citovat - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3694-kotrmelce-p%C5%99i-sni%C5%BEov%C3%A1n%C3%AD-tarifu-z-fb32-na-fb30/#findComment-60630 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.