Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Jak docílím toho, aby se po změně hesla odhlásila všechna zařízení ve službě Horizon Go? Po změně hesla se zařízení neodhlásila. Děkuji

Odesláno

Já měnil heslo před rokem a na mobilu a tabletu v aplikaci Horizon Go se to projevilo až za několik týdnů. 

Asi rok a půl zpět to tady někdo řešil a jediný způsob jak docílit okamžitého odhlášení byl, nechat si smazat účet na Moje UPC a pak ho založit znovu. 

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Slamb změnil název na Změna hesla v Horizon GO

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community