Přejít na obsah

Telefon na UPC


Doporučené příspěvky

Návštěvník Retiree

... proč by UPC mělo posílat informace klientům ...

A proč by nemělo. Minimálně by to byla slušnost vůči zákazníkům... UPC má své oficiální fórum i fórum na Facebooku, tak tam by taková (i další podobné) měla být v každém případě. V žádném případě nekritizujui techniky UPC, ale opět vedení UPC, kde skutečně neví pravá ruka, co dělá levá, viz řada případů vyloženého plácání tiskových mluvčích, opožděné, zkreslené i mylné informace (nebo žádné) na oficiálním webu UPC, atd., atd...

Já osobně STB už nepoužívám a s řadou problémů si dokážu poradit, ale některé informace by zamezily zbytečným problémům...

 

Klienti s moduly jsou informováni týden před ukončením souběhu kmitočtů ... To jsem zvědav...

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/3715-telefon-na-upc/
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník peno

Komunikace UPC se zákazníky je obecně problematická a nedostatečná. O spoustě věcí se zákazníci dozvídají pozdě nebo vůbec. Ostatně jednu pokutu už UPC za nedostatečné informování zákazníků dostala, ale jak je vidět vůbec se nepoučili, spíše naopak. Pokud někdo považuje informování pouze zákazníků s CA modulem od UPC (hádám, že zákazníci s CA modulem od Lica mají smůlu, to by ostatně UPC odpovídalo) až týden před dokončením změny, pak pro něj nemohu mít slušné pojmenování. Informaci by měli dostat všichni zákazníci a to nejpozději měsíc před zahájením změn. A vůbec, na co je na settopboxech a CA modulech možnost příjmu zpráv, když stejně žádnou zprávu od UPC zákazníci nikdy nedostanou.

Mimochodem, o nadutosti UPC v komunikaci se zákazníky svědčí i to, že mají placenou zákaznickou linku. Firma typu UPC by měla mít zákaznickou linku zdarma pro všechny své zákazníky, nejen pro ty, co od ní mají telefon. A o informovanosti operátorů zákaznické linky raději pomlčet, to by byla také kapitola sama pro sebe.

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/3715-telefon-na-upc/#findComment-60964
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník lejno

Není žádný důvod, aby firma UPC dotovala volání. Ostatně jsem si nevšiml, že by třeba polostátní ČEZ (jako největší firma v republice) něco takového měl - ten naopak využívá duhové číslo, a to dokonce i pro poruchy. U UPC je navíc bezplatné volání pro klienty s telefonem a taktéž se dá zdarma zavolat přes Skype. To bohatě stačí. A mimochodem UPC nemá placenou linku, má běžné geografické číslo, kde za hovor platíš svému poskytovateli telefonních služeb!

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/3715-telefon-na-upc/#findComment-60968
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník peno

U ČEZ, E.ON a podobných firem je to přesně totéž, nevidím jediný důvod, proč by takovéto firmy, které na svých zákaznících vydělávají milióny až miliardy, nemohly nabídnout svým zákazníkům kontakt zdarma. Je to to nejmenší, co by svým platícím zákazníkům mohly nabídnout. A na západ od našich hranic i vesměs nabízejí. Jenže my jsme se do tohoto stádia ještě nedostali a soudě podle lidí jako Vy, kteří jsou ochotni platit i za to, za co by bylo slušné neplatit, se do takového stádia asi ani jen tak nedostaneme.

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/3715-telefon-na-upc/#findComment-60969
Sdílet na ostatní stránky

Proč vybraným? Máte také právo volat z UPC telefonu (pořídit si ho). T-Mobile taky ze svého čísla má volání na operátora na 4603 zdarma, od jiného operátora za peníze. Nevím co řešíte. Tyto názory mi přijdou naprosto zcestné.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/3715-telefon-na-upc/#findComment-60974
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník peno

Mě zase přijdou zcestné Vaše názory. U T-Mobile je to úplně stejně špatně, jako u UPC, protože tím neumožňuje zákazníkům, kteří od něj mají jenom televizi, aby je mohli kontaktovat zdarma. Totéž u UPC. Nevím, proč bych si měl pořizovat telefon za 25 Kč měsíčně, kvůli volání na zákaznickou linku zdarma, což by mělo být standardem a na západ od našich hranic i je. Opravdu nechápu lidi jako Vy, kteří si nechají všechno líbit a platí a platí a platí... pak to u nás nemá vypadat tak, jak to u nás vypadá.

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/3715-telefon-na-upc/#findComment-60976
Sdílet na ostatní stránky

Od UPC lze mít pevnou za 1Kč měsíčně. Já si nenechám vše líbit, ale když nějaká společnost nabízí pro své zákazníky volání zdarma, nevidím v tom problém, že pro své nezákazníky to zdarma nemá a měla by to dotovat z peněz zákazníků.

Volat zdarma se dá přes Skype - volání zdarma i pro nezákazníky.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/3715-telefon-na-upc/#findComment-60979
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník peno

Telefon za 1 Kč se už hodně dlouho nenabízí.

A já zákazníkem UPC jsem, přesto telefonování na zákaznickou linku nemám zdarma. O to mi jde. UPC vydělává dost peněz na to, aby si linku 800 mohlo dovolit, aniž by to jejich zákazníci museli nějak pocítit.

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/3715-telefon-na-upc/#findComment-60983
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...