Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Prosím o radu. Potřebuji se z domu přihlásit přes VPN do firemní sítě, ale ta mě nepustí dál, protože nemůže ověřit moje jméno a heslo (takže mě nemůže identifikovat). Čím je to způsobeno? Může mít na to vliv, že mám neveřejnou IP adresu? Děkuji za odpověď.

Odesláno

Neveřejnou adresou to zcela určitě není. Také používám VPN (přes Karneval nebo přes mobil) a funguje to dobře až na tu rychlost u mobilu. Dej řeč se svým správcem sítě.

Odesláno

Právě jsem jim volal a oni mi říkali, že s největší pravděpodobností je to tou ip adresou...

Odesláno
Právě jsem jim volal a oni mi říkali, že s největší pravděpodobností je to tou ip adresou...

 

Tak si porid verejnou, nektere VPN totiz vyzaduji verejnou IP adresu.

Odesláno

IPnou to fakt neni. Kdo ti to rek? Jestli lidi na infolince, pak bych tomu veril :)) Ja mam taky pristup na VPN (dokonce vzdalena plocha) s mym chlebodarcem a vsechno funguje good. Ze zacatku jsem mel taky problemy, nechtelo me to pustit, ale byloto pouze spatnym nastavenim u me v notasu.

Odesláno

Tak jsem si úspěšně pořídil veřejnou ip a stejně to nejede. No a to my na te infolince řekli, že to je stopro tím, že jsem měl neveřejnou ip. Kolega z práce se z domu normálně připojí do firmy a to má neveřejnou ip. Jestli se můžu zeptat tak co jsi měl špatně nastavený v tom noťasu???

Odesláno
Tak jsem si úspěšně pořídil veřejnou ip a stejně to nejede. No a to my na te infolince řekli, že to je stopro tím, že jsem měl neveřejnou ip. Kolega z práce se z domu normálně připojí do firmy a to má neveřejnou ip. Jestli se můžu zeptat tak co jsi měl špatně nastavený v tom noťasu???

 

Tak to by ti spis meli poradit u tebe ve firme nebo kolega kteremu to funguje, jak se to nastavuje. VPNek mas spoustu a kazda se nastavuje a funguje jinak.

Odesláno

Náš IT z práce byl na mě včera večer napojenej přes VNC a nastavil mi to podle sebe jak mu to jede doma a stejně mi to nejelo. Takže si myslím, že buď je problém v Karnevalu nebo mám možná něco špatně v systému. Rok jsem nedělal znova systém a bylo mi doporučeno zkusit nainstalovat znova celý win. Půjčil jsem si teda v práci druhej HDD a na něj nainstaluju čistě windows a SP 2 a zkusím to. Pokud to ale ani potom nepůjde tak musí být problém u Karnevalu...

Odesláno

tezko muze bejt problem v karnvalu...proc by zrovna ausgerechnet tva VPN nemela fungovat, kdyz jinejm funguje?

Odesláno

Na to se právě snažím přijít...

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community