Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Proč by někdo měl něco rušit?

Spíš to bude možnost navíc.

A stejně jako nemáš Internet od UPC a píšeš příspěvky na UPCzone, tak klidně si můžeš z webu UPC stáhnout fakturu.

Telefon podle profilu máš, tak asi máš na webu UPC i výpisy z telefonu.

Moje UPC je svázáno na smlouvu, a asi je jedno jaké služby máš.

Odesláno

Já mám pocit, že když má člověk jen Tv od UPC, tak Moje UPC nemá, stejně jako např. email :) ale úplně jist si nejsem.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Ja mam pouze TV a o zadnem Moje UPC nic nevim.

A faktura mi dneska prisla normalne do firemniho emailu (minuly mesic jsem zrusil jeji papirovou podobu).

  • -
  • -
  • -
  • CA modul
  • OVA
Odesláno

To, že o té možnosti nevíte (tedy oficiálně), je možné. Jinak o My_UPC určitě víte. Minimálně z tohoto vlákna. :)

 

Proč by ho neměli mít?

Vždyť pro Registraci se zadává jen jméno a číslo smlouvy. A smlouvu snad mají všichni, i ti, kdo mají jen TV nebo jen telefon.

 

cvancara:

Můžete to, prosím, vyzkoušet zde?

Odesláno

Tak upresneni - ze existuje nejake Moje UPC vim, ale nikdy jsem ho nepouzil.

Takze jsem se tedy registroval, naslo to moji adresu, prisel aktivacni email a:

Číslo smlouvy se nepodařilo ověřit. A tim jsem skoncil.

  • -
  • -
  • -
  • CA modul
  • OVA
Odesláno

Pokud si vzpomínám, tak v číslech smluv má UPC (jako ve všem) určitý bor.., pardon, nepořádek. Pokud máš starší smlouvu, možná pomůže za poslední číslo přidat "nulu".

Odesláno

Tak dalsi pokus s "0" na konci:

Číslo smlouvy se nepodařilo ověřit.

 

Pripadne jeste vyskoci hlaska:

Bezpečnostní omezení

Vážený zákazníku,

omlouváme se za vzniklé potíže, ale nepodařilo se Vám správně zadat požadované vstupní údaje.

Opakujte požadovanou operaci znovu.

 

At si to strci do spic.

  • -
  • -
  • -
  • CA modul
  • OVA
Odesláno

Já jsem se do Moje UPC v nepravidelných intervalech přihlašoval více jak rok. Ani písemně, ani telefonicky jsem nedosáhl vyřešení problému, až konečně jsem na KC narazil na znalého člověka (čestná výjímka), náprava pak byla otázkou okamžiku...

Odesláno
  • Autor

Cisla smluv se pokud si dobre pamatuju menili nekdy pred rokem,

ty puvodni cisla byvali na SIPU ve zkracene forme, jedno cislo na konci tam chybelo, takze je vdy dobre se kouknout do smlouvy.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

To cislo mam stejne jak na fakture, tak na smlouve. Schvalne jsem to kontroloval, 8-mi mistne. Dlabu na to, doted jsem to nepotreboval.

  • -
  • -
  • -
  • CA modul
  • OVA

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community