Odesláno 4. února 2013 12 let Díky za tvou snahu. Sice jsi mi nepotvrdil, že ti to funguje, přesto jsem přesvědčený o tom, že tato možnost je. Jestli máš ještě trochu chuť, zkus to přes kontaktní formulář. Jen tě o to prosím. Nemusíš to udělat, ani dnes ani zítra. Ti co mají i třeba jen telefon, tak na webu mají historii podrobných výpisů volání.
Odesláno 4. února 2013 12 let Autor Ja mam cislo smluvy sedmimistne, zajimavy. Tak me napada, zkus tam tedy zadat jen 7 cisel Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 4. února 2013 12 let Tak jsem to tedy zkusil - vynechal posledni 8-me cislo. Blahoprejeme, uspesne jste dokoncil registraci. Hmm, vam to pripada normalni? edit: koukam v tom Moje UPC - i tam je cislo smlouvy 8-mi mistne. Tak se tam tedy rozhlizim a rikam si, k cemu mi to je vlastne dobre? Svoji adresu znam, co mam objednane vim taky. A to je tak vse - - - CA modul OVA
Odesláno 4. února 2013 12 let Dobré je to v tuto chvíli jen pro můj pocit. Zase jsem měl náhodou pravdu. I klient, který nemá službu Internet od UPC, má přístup do Moje UPC. Nejsem si jistý, zda je to výhoda pro tebe, ale časem bys tam mohl mít faktury. Aneb, tudy jsme se sem dostali. Viz předmět vlákna.
Odesláno 4. února 2013 12 let Na faktury mam firemni adresu. Tak ti mam k ni vetsi duveru, nez u UPC. Ale to je jedno. - - - CA modul OVA
Odesláno 4. února 2013 12 let Pokud budeš mít zcela náhodou nějaký problém se službami UPC (což je nepravděpodobné) a budeš chtít použít webový formulář, tak Ti Moje (tedy Tvoje) UPC ušetří vyplňování povinných dat, jako jméno, adresa, číslos mlouvy a pod.... Jinak celkem k ničemu.
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.