Odesláno 1. února 2013 12 let Zdravím, hledání moc nepomohlo, tak zkusím popsat problém: Máme nově (od začátku ledna) zavedený internet, modem Cisco EPC3925, tarif Fiber 60. Poslední týden padá spojení každých pár hodin, dnes už každých 60 minut. Vnitřní síť je ok, mám připojený počítač kabelem a notebook přes wifi, navzájem se vidíme, k rozhraní modemu se připojím, ale dál ne. Vypozoroval jsem, že když vše běží, je síla signálu (downstream, všechny channely) kolem +2dBmV a to pomalu klesá přes 0, -2 a někde kolem -10 přestane fungovat spojení. Po resetu modemu hlásí -22dBmV na channel 1 a odmítá zkoušet další kanály nebo upstream. Technik tu byl, ostříhal kabely, vyměnil spojku, vše fungovalo (Murphy, kdykoliv přijde technik, vše běží a chyba se nedá zopakovat). Večer tentýž den to zase začalo padat. Spolehlivě zpět to nahodí odpojení koaxiálu (před rozbočovačem tv/data = připojení k domovní lince ve světlíku, odpojení koaxu za rozbočovačem nepomáhá) a znovuspojení. Potom naběhne zpět normální úroveň signálu, šumu/signál, vše funguje, ale pomalu klesá až k odpojení. Další technik objednán na úterý, ale je dost otravné každou hodinu lézt do té jámy plné mrtvých holubů a šroubovat dráty - napadá někoho nějaké stabilnější řešení? Zesilovač signálu, nebo tak něco?
Odesláno 1. února 2013 12 let Bych to videl na problem nekde v tom koaxu, pripadne rozbocovaci, snad si s tim technik poradi. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 2. února 2013 12 let Mám něco podobného. Vrátil jsem se k UPC kvůli neschopnosti O2 zrychlit mi net a zvoli Fiber 60. Ani omylem se nedostanu pres 20 a občas se rychlost propadne až na bod mrazu. Nebo spadne net úplně. Technik při zapojování říkal, že je vše v pohodě.
Odesláno 5. února 2013 12 let Tak technik přišel, vyměnil modem a vše fungovalo až do dalšího výpadku o pár hodin později. Nefunguje už ani původně osvědčena metoda odpojení koaxiálu, jen bliká downstream a nenalézá signál. Helplinka slíbila poslat technika znovu, že nám zavolá. Od té doby 3 hodiny ticho. Veselá služba tohle. UPDATE: Volali z tech. podpory, technik už na nás dnes čas nemá a modem prý už dnes měnili, tak co jako chceme. Připadám si jako u blbejch.
Odesláno 5. února 2013 12 let Zdravím, hledání moc nepomohlo, tak zkusím popsat problém: na tomhle vlakne zde viewtopic.php?f=1&t=3997&start=80 se podobne problemy resili
Odesláno 5. února 2013 12 let Tam jsem nic užitečného nenašel, ale díky. Pokrok, proběhl rozhovor na téma "Dobrý den, dnes u vás byl technik, tak co chcete?"..."Zkoušel jste to vypnout a zapnout?".."Aha, pořád nejde, tak já to předám dál a oni se vám ozvou." a po dvou hodinách tentýž rozhovor s jiným hlasem na konci a stejným koncem. Teď čekám na druhé "oni" a doufám, že mi poradí něco dalšího, než opět vypnout a zapnout modem. Jdu hledat, jak do domu dostat CenTrio.
Odesláno 5. února 2013 12 let ne že bych to chtěl zakřiknout, ale centrio mám už 14 měsíců a za celou dobu nebyl žádnej neohlášenej výpadek maximálně hluboko v noci se jednou za čas restartuje set-top box, jinak všechno ok ale pravda, že jako všude, i tady se občas najde někdo, kdo má holt smůlu a potýká se s nějakym problémem... - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 5. února 2013 12 let tady se podivejte http://www.grapesc.cz/index.php?page=010101 nejake upc a centrio muzou jit do ...............
Odesláno 5. února 2013 12 let centrio má taky gigabit, jenom ještě ne všude, cena kolem 700, nevim přesně... - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 5. února 2013 12 let tady se podivejte http://www.grapesc.cz/index.php?page=010101nejake upc a centrio muzou jit do ............... Akorát to pokrytí pouze v 6 vesnicích je dost slabota
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.