Přejít na obsah

Časté výpadky


Návštěvník Lex

Doporučené příspěvky

Návštěvník Lex

Zdravím, hledání moc nepomohlo, tak zkusím popsat problém:

Máme nově (od začátku ledna) zavedený internet, modem Cisco EPC3925, tarif Fiber 60. Poslední týden padá spojení každých pár hodin, dnes už každých 60 minut. Vnitřní síť je ok, mám připojený počítač kabelem a notebook přes wifi, navzájem se vidíme, k rozhraní modemu se připojím, ale dál ne. Vypozoroval jsem, že když vše běží, je síla signálu (downstream, všechny channely) kolem +2dBmV a to pomalu klesá přes 0, -2 a někde kolem -10 přestane fungovat spojení. Po resetu modemu hlásí -22dBmV na channel 1 a odmítá zkoušet další kanály nebo upstream. Technik tu byl, ostříhal kabely, vyměnil spojku, vše fungovalo (Murphy, kdykoliv přijde technik, vše běží a chyba se nedá zopakovat). Večer tentýž den to zase začalo padat. Spolehlivě zpět to nahodí odpojení koaxiálu (před rozbočovačem tv/data = připojení k domovní lince ve světlíku, odpojení koaxu za rozbočovačem nepomáhá) a znovuspojení. Potom naběhne zpět normální úroveň signálu, šumu/signál, vše funguje, ale pomalu klesá až k odpojení. Další technik objednán na úterý, ale je dost otravné každou hodinu lézt do té jámy plné mrtvých holubů a šroubovat dráty - napadá někoho nějaké stabilnější řešení? Zesilovač signálu, nebo tak něco?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám něco podobného. Vrátil jsem se k UPC kvůli neschopnosti O2 zrychlit mi net a zvoli Fiber 60. Ani omylem se nedostanu pres 20 a občas se rychlost propadne až na bod mrazu. Nebo spadne net úplně. Technik při zapojování říkal, že je vše v pohodě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Lex

Tak technik přišel, vyměnil modem a vše fungovalo až do dalšího výpadku o pár hodin později. Nefunguje už ani původně osvědčena metoda odpojení koaxiálu, jen bliká downstream a nenalézá signál. Helplinka slíbila poslat technika znovu, že nám zavolá. Od té doby 3 hodiny ticho. Veselá služba tohle.

 

UPDATE: Volali z tech. podpory, technik už na nás dnes čas nemá a modem prý už dnes měnili, tak co jako chceme. Připadám si jako u blbejch.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Lex

Tam jsem nic užitečného nenašel, ale díky. :)

 

Pokrok, proběhl rozhovor na téma "Dobrý den, dnes u vás byl technik, tak co chcete?"..."Zkoušel jste to vypnout a zapnout?".."Aha, pořád nejde, tak já to předám dál a oni se vám ozvou." a po dvou hodinách tentýž rozhovor s jiným hlasem na konci a stejným koncem. Teď čekám na druhé "oni" a doufám, že mi poradí něco dalšího, než opět vypnout a zapnout modem. Jdu hledat, jak do domu dostat CenTrio. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ne že bych to chtěl zakřiknout, ale centrio mám už 14 měsíců a za celou dobu nebyl žádnej neohlášenej výpadek :) maximálně hluboko v noci se jednou za čas restartuje set-top box, jinak všechno ok 8) ale pravda, že jako všude, i tady se občas najde někdo, kdo má holt smůlu a potýká se s nějakym problémem...

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...