tomus Odesláno 5. února 2013 Sdílet Odesláno 5. února 2013 Tak technik přišel, vyměnil modem a vše fungovalo až do dalšího výpadku o pár hodin později. Nefunguje už ani původně osvědčena metoda odpojení koaxiálu, jen bliká downstream a nenalézá signál. Helplinka slíbila poslat technika znovu, že nám zavolá. Od té doby 3 hodiny ticho. Veselá služba tohle. UPDATE: Volali z tech. podpory, technik už na nás dnes čas nemá a modem prý už dnes měnili, tak co jako chceme. Připadám si jako u blbejch. Predevsim jsi mel technikovy hned sdelit, ze pomaha to odpojeni/zapojeni koaxu, pak by mu bylo jasne ze vymena modemu je k nicemu. Posledni dobou zacinam mit pocit ze technici servisaci uz umi jen vymenovat STB a modemy a vubec neresi nejake problemy se signalem a to uz vubec nemluvim o tom ze sebou casto ani nenosi meraky. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Lex Odesláno 7. února 2013 Sdílet Odesláno 7. února 2013 Měřák měl, informoval jsem ho (v rámci rozespalých možností - proč se objedná na 10-12 a přijde před devátou ráno ?!?) ale prdlajz z toho. Zítřejšímu (opět objednaný na 10-12, ale teď už budu poučen vzhůru od půl deváté) to zkusím říct důrazněji. Pak je ještě jedna možnost - máme v domě dvě "rozvodové krabice", jsem připojen přes šest pater do sklepa, ačkoliv je jedna přímo u nás na patře za dveřma - zkusím požádat o přepojení na tu bližší. UPDATE: Po proměření signálu před a za zásuvkou nám dnes technik vyměnil zřejmě vadný vnitřek rozbočovače TV/Data, tak tiše doufáme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.