Odesláno 5. února 2013 12 let Tak technik přišel, vyměnil modem a vše fungovalo až do dalšího výpadku o pár hodin později. Nefunguje už ani původně osvědčena metoda odpojení koaxiálu, jen bliká downstream a nenalézá signál. Helplinka slíbila poslat technika znovu, že nám zavolá. Od té doby 3 hodiny ticho. Veselá služba tohle. UPDATE: Volali z tech. podpory, technik už na nás dnes čas nemá a modem prý už dnes měnili, tak co jako chceme. Připadám si jako u blbejch. Predevsim jsi mel technikovy hned sdelit, ze pomaha to odpojeni/zapojeni koaxu, pak by mu bylo jasne ze vymena modemu je k nicemu. Posledni dobou zacinam mit pocit ze technici servisaci uz umi jen vymenovat STB a modemy a vubec neresi nejake problemy se signalem a to uz vubec nemluvim o tom ze sebou casto ani nenosi meraky. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 7. února 2013 12 let Měřák měl, informoval jsem ho (v rámci rozespalých možností - proč se objedná na 10-12 a přijde před devátou ráno ?!?) ale prdlajz z toho. Zítřejšímu (opět objednaný na 10-12, ale teď už budu poučen vzhůru od půl deváté) to zkusím říct důrazněji. Pak je ještě jedna možnost - máme v domě dvě "rozvodové krabice", jsem připojen přes šest pater do sklepa, ačkoliv je jedna přímo u nás na patře za dveřma - zkusím požádat o přepojení na tu bližší. UPDATE: Po proměření signálu před a za zásuvkou nám dnes technik vyměnil zřejmě vadný vnitřek rozbočovače TV/Data, tak tiše doufáme.
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.