Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Asi by bylo jistější nechat to na někom kdo už nějaký ten router nastavoval, ale s defaultním (továrním) nastavením by to mělo fungovat.

Jen si potom změn hesla pro admina a na WiFi. :)

Odesláno

Tlačítko nepomohlo...nemohlo by to být kabelem který spojuje router s modemem? Mám ho trochu překroucený na jednom konci...a je to aji logické...když to propojím tak funguje jenom router a jaksi do modemu nevede signál nebo tak něco..

Odesláno

jestli máš divnej kabel, tak ten samozřejmě způsobovat problémy může :D

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community