Odesláno 6. února 2013 12 let Ahojte, dokazal by nekdo poradit, na koho se obratit, kdyz callcentrum selze? Zadal jsem o zavedeni upc do domu, kde by o sluzbu melo zajem 9 najemniku, coz je 100% take jsem zjistil, ze UPC je vsude v okolnich domech, zajistil souhlas majitele objektu, presne popsal, jak by se dalo vedeni vest, ze by vlastne nebyly ani zapotrebi vykopove prace, neblizsi pripojka je vzdalena pod 40 m a stejne mi bylo sdeleno, ze kabely do naseho domu nevedou? Nechci timto nijak zlehcovat praci helpdeskoveho pracovnika, ale preci jenom, radeji bych slysel tuto odpoved od nejakeho technika, nez od helpdeskare, ktery se podiva do database pripojenych domu a rekne, nevedem tam, nejde to. To uz ma UPC opravdu tolik zakazniku, ze dalsi uz nepotrebuje? Diky za pomoc, s pozdravem mAqq
Odesláno 6. února 2013 12 let On jenom laický názor, že by to "nějak" šlo natáhnout, samozřejmě nestačí. Asi bude lepší to řešit s UPC písemně, napsat jim svůj názor a požadavky a pak se uvidí co dál.
Odesláno 6. února 2013 12 let Uz zde take resilo Kontaktujte UPC, že máte zájem o provedení průzkumu a kalkulace připojení domu. Uveďte jim ulici a číslo popisné. Měli by se poté sami ozvat. Pošlete asi raději mailem a možná se po nějaké době připomeňte (14 dní - 1 měsíc). Neco bylo i zde:http://www.upczone.cz/viewtopic.php?f=6&t=3004&hilit=kalkulac%2A Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.