Odesláno 3. května 2020 4 roky Ahoj, jaký je prosím aktuálně nejspolehlivější způsob podání výpovědi smlouvy? Mám věrnostní slevu, pronajatý stb + modem, rád bych to vše vrátil a vypověděl správně na první dobrou. Mimochodem nic v tom není, jen se stěhujeme. Děkuju za rady a tipy.
Odesláno 3. května 2020 4 roky Doporučené psaní s Dodejkou zaslané na kontaktní (korespondenční) adresu poskytovatele služby. - - - - -
Odesláno 3. května 2020 4 roky Jak píše Adolf, nejlépe doporučeným dopisem na následující adresu: Klientské centrum Vodafone P.O. Box 53 130 11 Praha 3-Žižkov Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 3. května 2020 4 roky Už jsem tam chtěl posílat vše, ale kdyby to někoho zajímalo do budoucna, tak zařízení se posílá jinam, XPO Supply Chain CZ s.r.o., Průmyslová 1507, 691 23 Pohořelice.
Odesláno 18. května 2020 4 roky @Marek-26prosím tě, za jak dlouho se nějakým způsobem dozvím o akceptaci výpovědi? SMS o přijetí vrácených zařízení přišla už cirka před týdnem, ale co se smlouvy samotné týče tak zatím nic.
Odesláno 18. května 2020 4 roky Jelikož je odstoupení od smlouvy jednostranným právním aktem, tak reakce ze strany VF nemusí být vůbec žádná a je pouze dobrá vůle VF, jestli nějak zareaguje a dá zákazníkovi vědět. - - - - -
Odesláno 18. května 2020 4 roky Většinou je reakce do pár dnů od obdržení dopisu. Jestli je to déle, napsal / zavolal bych na UPC (VF) jestli jí evidují. A jestli máte podací lístek, tak od data převzetí je výpovědní lhůta 30 dní. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.