Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den,

 

2 den mám problem s odezvou u her a všeobecně kde je problem?

Odesláno

Obecný dotaz - obecný problém.

Zkus být konkrétnější.

Jaká hra (server) a jaká lokalita?

 

Odesláno z mobilu díky Tapa-2

Odesláno

Jedna se o warcraft konkretne dota, při připojeni krasny ping 40 -60 max po 10 sec se ping vyšplha na 200ms a na fore jinde maj klienti UPC stejny problem od včera server 176.9.26.177 tušim je to na lagabuse.com kde maj bot který jim zajištuje hostovani serveru na hry. na ten server mam 25% - 50% ztratu dat

Odesláno

Dobrej sem z prahy taky mam problem u upc s pingem ve hrach konkretně warcraft3 a server je lagabuse.com ip je 176.9.26.177 ve hře ping 200-2500ms po ověření pingu na upc.cz 56ms normálně 8ms

Odesláno

Ping Test 176.9.26.177

static_177_26.9_176.clients.your-server_de.png.118c0cc2d0e7c412c0376d453bea9573.png

Odesláno

takhle to vypadá u mě :) btw ten pátej někdy nerad odpovídá na pingy a tracert, natovací server pro celou síť :lol: mně ale pouští moji vlastní adresu...

 

11tracert.png

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Zdravím, můj malý problém:

Nehraju žádné hry (retiree), upload jen výjímečně, běžné použití, pošta...

Pingy nesleduju, PingPlotter jen výjimečně, nepozoruju žádné problémy s připojením, kromě občasných výpadků z většinou známých příčin, přesto:

Od jisté doby (pár měsíců?) pozoruju problém 2. Hopu - 100% ztráta paketů. Tracert z druhého pc v domácí síti vykazuje stejný problém. Sítěmi se nezabývám, soudím, že je problém mezi routerem (192.168.0.1) a WAN, resp. mezi routerem a modemem. Před časem jsem měnil router, ale nejsem si jistý, zda je zde časová souvislost. Kabel mezi modemem a routerem nepodezřívám (i když nevylučuju), stejně tak i kabel mezi modemem a účastnickou zásuvkou. Soudím, že ke ztrátě paketů dochází někde po cestě do páteřní sítě UPC. Typy přístrojů neuvádím záměrně.

Nějaké tipy?

ip-86-49-55-81_net.upcbroadband_cz.png.f0f2eed99d4ef8c11ac389f083d1fce1.png

Odesláno

no zkusit to bez routeru z jednoho kompu :)

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Takže velmi znechuceně jsem to přepojil mimo router přímo do modemu (špatně přístupné), problém přetrvává, PingPlotter 100% ztráta, při tracert vyprší časový limit. Spojení je přesto dobré

http://www.speedtest.net/result/2547711359.png

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community