Návštěvník caby Odesláno 2. března 2013 Sdílet Odesláno 2. března 2013 Dobrý den, 2 den mám problem s odezvou u her a všeobecně kde je problem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Jaku Odesláno 2. března 2013 Sdílet Odesláno 2. března 2013 Obecný dotaz - obecný problém. Zkus být konkrétnější. Jaká hra (server) a jaká lokalita? Odesláno z mobilu díky Tapa-2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník caby Odesláno 2. března 2013 Sdílet Odesláno 2. března 2013 Jedna se o warcraft konkretne dota, při připojeni krasny ping 40 -60 max po 10 sec se ping vyšplha na 200ms a na fore jinde maj klienti UPC stejny problem od včera server 176.9.26.177 tušim je to na lagabuse.com kde maj bot který jim zajištuje hostovani serveru na hry. na ten server mam 25% - 50% ztratu dat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Jaku Odesláno 2. března 2013 Sdílet Odesláno 2. března 2013 Ano tady http://www.upczone.cz/viewtopic.php?p=68992#p68992 si taky někdo stěžuje na latency. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 2. března 2013 Sdílet Odesláno 2. března 2013 Dobrej sem z prahy taky mam problem u upc s pingem ve hrach konkretně warcraft3 a server je lagabuse.com ip je 176.9.26.177 ve hře ping 200-2500ms po ověření pingu na upc.cz 56ms normálně 8ms Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Retiree Odesláno 2. března 2013 Sdílet Odesláno 2. března 2013 Ping Test 176.9.26.177 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 2. března 2013 Sdílet Odesláno 2. března 2013 takhle to vypadá u mě btw ten pátej někdy nerad odpovídá na pingy a tracert, natovací server pro celou síť mně ale pouští moji vlastní adresu... Citovat - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Retiree Odesláno 3. března 2013 Sdílet Odesláno 3. března 2013 Zdravím, můj malý problém: Nehraju žádné hry (retiree), upload jen výjímečně, běžné použití, pošta... Pingy nesleduju, PingPlotter jen výjimečně, nepozoruju žádné problémy s připojením, kromě občasných výpadků z většinou známých příčin, přesto: Od jisté doby (pár měsíců?) pozoruju problém 2. Hopu - 100% ztráta paketů. Tracert z druhého pc v domácí síti vykazuje stejný problém. Sítěmi se nezabývám, soudím, že je problém mezi routerem (192.168.0.1) a WAN, resp. mezi routerem a modemem. Před časem jsem měnil router, ale nejsem si jistý, zda je zde časová souvislost. Kabel mezi modemem a routerem nepodezřívám (i když nevylučuju), stejně tak i kabel mezi modemem a účastnickou zásuvkou. Soudím, že ke ztrátě paketů dochází někde po cestě do páteřní sítě UPC. Typy přístrojů neuvádím záměrně. Nějaké tipy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 3. března 2013 Sdílet Odesláno 3. března 2013 no zkusit to bez routeru z jednoho kompu Citovat - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Retiree Odesláno 3. března 2013 Sdílet Odesláno 3. března 2013 Takže velmi znechuceně jsem to přepojil mimo router přímo do modemu (špatně přístupné), problém přetrvává, PingPlotter 100% ztráta, při tracert vyprší časový limit. Spojení je přesto dobré http://www.speedtest.net/result/2547711359.png Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.