Odesláno 3. března 2013 12 let a neni to jenom podobná situace jako u mě v případě pátýho hopu, že ten server prostě jenom (občas) nereaguje na tracert / ping? tak sem si to zkusil a skutečně to tak vypadá jak to nereaguje na ping a tracert, ukazuje to packetloss... tzn. planej poplach ale docela divnej ukazatel pingu tohle - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 3. března 2013 12 let Není to stejné. V mém případě se jedná o první (bez routeru) resp. druhý hop (s routerem). Jednoznačně chyba před modemem, buď někde na trase do páteřní sítě, nebo spojení modem - zásuvka (nebo přívod z rozvaděče v baráku do zásuvky). Jenže tv i net OK (viz speedtest via CENTEL), i když tak nízké pingy jako Ty většinou nemám...
Odesláno 6. března 2013 12 let Sice ted netusim proc, ale pokud pouzivas router jako ja, ta u druheho hopu to 100% ztrata bude asi vporadku, kdo se vyzna v sitich, tak nam to urcite osvetli. Výpis trasy k seznam.cz [77.75.76.3] s nejvýše 30 směrováními: 1 < 1 ms < 1 ms < 1 ms 192.168.1.1 2 * * * Vypršel časový limit žádosti. 3 9 ms 9 ms 9 ms static-84-242-127-1.net.upcbroadband.cz [84.242. 127.1] 4 13 ms 12 ms 12 ms 84.116.221.37 5 98 ms 13 ms 12 ms nix2.seznam.cz [91.210.16.194] 6 30 ms 15 ms 12 ms www.seznam.cz [77.75.76.3] Trasování bylo dokončeno. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.