Přejít na obsah

CA modul problém


Doporučené příspěvky

Ano má si to zjistit sám. To nerozporuji. Pouze už byly případy, kdy to bez problému ve lhůtě 14 dnů vzali zpět. Z toho usuzuji, že lze normálně vrátit zpět. Proto by bylo úplně nejlepší, kdyby napsal přímo do UPC, aby mu řekli jak postupovat.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/3774-ca-modul-probl%C3%A9m/page/2/#findComment-62325
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník lejno

Ono jde asi hlavně o to, co vlastně do 14 dní vrací. Jestli jenom zařízení (a bere jiné), tak nejspíš problém nebude. Pokud ale spolu se zařízením vrací i objednanou TV nebo balík služeb, tak to UPC vesměs neakceptuje, protože takto se vymlouvá každý druhý. Jedině v případě, že je služba zprovozněna na dálku a nelze tam vsunout vyžádání ze strany zákazníka, tak je těch 14 dní neprůstřelných a UPC je musí přijmout.

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/3774-ca-modul-probl%C3%A9m/page/2/#findComment-62326
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...