Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Slamb: Typek nech si vstupi do svedomia a v prvom rade zrovna vo svojej hlave s malou mozgovou kapacitou svoje myslienky,teda ak je toho vobec schopny.V opacnom pripade si koleduje o velmi stiesneni priestor v podobe klietky v uz spominanom ustave.Nenecham si kakat na hlavu nejakym polointeligentnym pablbom.

Odesláno

že ti to za to stojí, tolik nervů kvůli nějakýmu srandistovi :roll: kdo je v pořádku, ten si všimne, u koho se stala chyba v genech, kdo v pořádku neni, ten to stejně nepochopí...

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Nenadavajte si a udrzujte prosim temu v pohode, z google sa tu dostavaju kadejaki anonymni egoisti ktori sa snazia byt sa do hrude, asi zakaznici samotneho Antiku.

 

Presli 2 mesiace od otvorenia kauzy, mna by zaujimali nasledovne dve veci:

 

1. Osetril Antik nejakym sposobom svoje set top boxy v sieti ineho operatora, alebo blokacia trva nadalej? Na webe nemaju ani zmienku o tom ze by sluzba nemala ist u vybranych poskytovatelov a ani zakaznici ktori si sluzbu kupili neotvaraju nove temy a staznosti na Antik. Nejako to samo stichlo cele.

 

2. Boli podnety presetrene? Aky je zatial predbezny vysledok? Stale sa presetruje opravnenost blokovania? Aky cas je potrebny na vysledok?

Odesláno

Dobrý deń,

 

k vašim otázkam.

 

1. Pokiaľ viem tak antik neošetril vôbec nič. Blokácia trvá naďalej a to i blokácie webových sluzieb ako napríklad webový prehliadač.

2. Celkom by ma zaujímalo či existujú i iné podnety ako môj. Stanovisko TUSR som tu zverejnil, žiadne ďalšie vyrozumenie som nedostal. SOI ma o výsledku šetrenia zatiaľ vôbec neinformovala.

 

Celkom ma zaráža že po fórach sa sťažuje kde kto, oficiállne ale nikto nič nenamieta.

Alebo tu snáď niekto z dotknutých v tejto veci podnilol aj nejaké formálne kroky??

Upraveno uživatelem ingen

Odesláno

z tolkeho hubovania ziadne formalne kroky? asi to chce este cas

  • po měsících...
Odesláno

Zverejňujem text podania na SOI s citáciou konkrétnych článkov všeobecných podmienok ktoré boli porušené.

Bolo by vhodné ak by každý dotknutý zaslal toto podanie na Inšpektorát SOI pre bratislavský kraj.

 

Je zaujímavé že TUSR už 4tý mesiac skúma dotknutú záležitosť a zatiaľ žiadne vyjadrenie.

samozrejme že odpoveď zverejním ako v predošlom prípade.

 

Docením info o podaných podnetoch ako aj výsledkoch šetrenia.

 

Vseobecne podmienky: http://www.upc.sk/pdf/upc-vseobecne-pod ... luzieb.pdf

 

Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj

Prievozská 32, P.O. Box 5,820 07 Bratislava 27

tel. č.: 02/ 58272 172; 02/58272 104

fax č.: 02/ 58272 170

 

Vec: Porušenie zmluvy o poskytovaní služieb

 

Žiadam o prešetrenie postupu spoločnosti UPC BROADBAND SLOVAKIA, s.r.o.

Ševčenkova 36, 851 01 Bratislava vo veci porušenia zmluvy o poskytovaní služieb.

Spoločnosť UPC ako Internet Service Provider jednostranne a bez predchádzajúceho upozornenia celoplošne zablokovala prístup zariadenia ANTIK IP BOX konkurenčného poskytovateľa na IP adresy používané zariadením na šírenie vysielania TV programov. (pričom tieto sú šírené ako kódovaný dátový stream)

Zároveň spoločnosť UPC zablokovala prístup zariadenia ANTIK IP BOX na akékoľvek iné IP adresy, čím znemožnila využívanie iných služieb ako služby internetového prehliadača, prezerania obsahu YOUTUBE a RSS kanálov v tomto zariadení, čím bezdôvodne znemožnila využívanie zariadenia konkurenčného operátora.

Spoločnosť tak urobila bez predchádzajúceho upozornenia.

 

Toto konanie je v rozpore so Všeobecnými podmienkami o poskytovaní služieb a to konkrétne s článkom

- 4.5 (deklarovaná otvorenosť voči iným poskytovateľom)

- 9.1 (povinnosť oznámiť obmedzenia prevádzky siete )

-

Na základe uvedeného žiadam o prešetrenie zákonnosti postupu UPC BROADBAND SLOVAKIA, s.r.o.

Odesláno

Oni mají i něco podobného ve všeobecných podmínkách: "4.5.1. Kdo může Služby užívat

Služby můžete užívat Vy jako účastník, anebo osoby, které s Vámi bydlí v bytě. K tomu, aby Služby užívaly jiné

osoby, od nás potřebujete výslovný souhlas." zdroj : http://www.upc.cz/pdf/VOP_UPC.pdf

Odesláno

To adam_went Dobry postreh, ale pozerali ste podmienky UPC CZ. Problem sa tyka UPC SK

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community